به گزارش صفیر گیلان،در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، محمدرضا محسنی و مسئولین شهرستان در مدرسه جامعه یاوری شهرستان فومن حضور یافتند و در مراسم یادواره شهدای شهرستان در قالب طرح ملی لاله های روشن شرکت کردند. طرح ملی لاله های روشن همزمان با چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۴۱ آموزشگاه […]

به گزارش صفیر گیلان،در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، محمدرضا محسنی و مسئولین شهرستان در مدرسه جامعه یاوری شهرستان فومن حضور یافتند و در مراسم یادواره شهدای شهرستان در قالب طرح ملی لاله های روشن شرکت کردند.
طرح ملی لاله های روشن همزمان با چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۴۱ آموزشگاه شهرستان فومن برگزار می شود.
فرماندار شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار امیدواری کرد که سوای برنامه های مختلف دولت در حوزه های عمرانی و فرهنگی، قادر به برگزاری برنامه های خوبی در بازخوانی تاریخ انقلاب باشیم.
وی برگزاری مراسم یادواره شهدا را اقدام شایسته ای در تبیین و بازخوانی شکل گیری و آثار پیروزی نهضت حضرت امام دانست.
محسنی با اشاره به وجود شهدا به ویژه شهدای جوان دانش آموز و فرهنگی، سیره و روش و منش شهدای گرانقدر در حفظ اقتدار و امنیت کشور را مورد توجه قرار داد.
وی افزود: یادواره شهدا فرصت خوبی برای تشریح فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل سوم انقلاب است.
فرماندار شهرستان با بیان این که تمام اهداف و برنامه های راهبردی دشمن، تغییر باورهای دینی و انقلابی نسل سوم انقلاب است، خواهان هشیاری نسل جوان شد و افزود: امیدوار آن می رود که تحصیل و تلاش جوانان، عرصه ساز سازندگی و آبادانی هرچه بیشتر کشور عزیزمان باشد.
این مراسم با سخنرانی رئیس دانشگاه پیام نور واحد فومن و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی متنوع توسط دانش آموزان همراه بود.
 پل ارتباطی روستای حیدرآلات افتتاح شد 
پل کالورتی روستای حیدرآلات با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان در پنجمین روز از دهه مبارک فجر در حضور مسئولین، اصحاب رسانه و اهالی روستا افتتاح و به بهره برداری رسید.
فرماندار شهرستان در این مراسم از کار جهادی انجام شده در ساخت این پل در مدتی کوتاه تقدیر کرد.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان نیز در این مراسم اعلام کرد که سیل مهرماه ۹۷ خسارات گسترده ای به شهرستان از جمله این روستا وارد کرد.
وی افزود: بیشترین میزان اعتبار بازسازی خسارات سیل در استان گیلان به میزان ۳.۵ میلیارد تومان توسط بنیاد مسکن شهرستان دریافت شد و این روستا به جهت اهمیت گردشگری در فهرست روستاهای برخوردار از این اعتبار قرار گرفت.
پل پیش ساخته کالوِرتی روستای حیدرآلات به طول ۱۳ و عرض ۴.۷۰ متر با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان در این مراسم افتتاح شد و به موجب آن ۶۶۶ نفر از اهالی این روستا از مزایای آن بهره مند خواهند شد.
این پروژه در عرض ۴.۵ ماه تکمیل و به بهره برداری رسید.

محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن به همراه معاون برنامه ریزی و بخشدار مرکزی از عملیات اجرای آسفالت معابر روستای سند بالا بازدید کرد.
این پروژه به همت بنیاد مسکن شهرستان به طول ۳.۵ کیلومتر و با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان در حال انجام است.
پروژه اجرای آسفالت معابر دو روستای سند بالا و پایین در مجموع به طول ۵ کیلومتر و با اعتبار ۱.۱ میلیارد تومان در حال انجام است.

 

photo_۲۰۲۰-۰۲-۰۵_۰۲-۰۵-۴۴ photo_۲۰۲۰-۰۲-۰۵_۰۰-۱۱-۴۸ photo_۲۰۲۰-۰۲-۰۵_۰۰-۱۱-۴۶ photo_۲۰۲۰-۰۲-۰۵_۰۰-۱۱-۳۰ photo_۲۰۲۰-۰۲-۰۵_۰۰-۱۱-۲۶