به گزارش صفیر گیلان؛حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه کمیته مدیریت بحران شرکت گفت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از فردا با کاهش شدید دمای هوا شاهد بارش باران و برف در سراسر استان خواهیم بود فلذا ضروری است تمام تمهیدات لازم را جهت مواجهه با شرایط سخت پیش بینی نماییم. […]

به گزارش صفیر گیلان؛حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه کمیته مدیریت بحران شرکت گفت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از فردا با کاهش شدید دمای هوا شاهد بارش باران و برف در سراسر استان خواهیم بود فلذا ضروری است تمام تمهیدات لازم را جهت مواجهه با شرایط سخت پیش بینی نماییم.

مهندس اکبر بر حضور فیزیکی تمامی رؤسا و کارکنان بصورت شبانه روزی تاکید کرد و اظهار داشت: لازم است کلیه پرسنل شرکت با آمادگی و هوشیاری کامل و نیز در اختیار داشتن سیستم های ارتباطی و سایر تجهیزات آماده مواجهه با بحران باشند.

وی همچنین همکاری با صدا و سیما و رسانه ها را درجهت اطلاع رسانی به مردم و مشترکین درخصوص صرفه جویی در مصرف گاز ضروری برشمرد و تصریح کرد: باید از راه های مختلف نظیر مصاحبه مدیران و کارشناسان شرکت در صدا و سیما، پیام ها و زیرنویس های مصرف بهینه، اطلاع رسانی پیامکی به مشترکین و …. برای کنترل مصرف گاز در روزهای آتی تلاش نماییم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به دوره های آموزشی برگزار شده برای بخش های مختلف جامعه نظیر دهیاران، نیروهای بسیج و …. گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در این زمینه باید از تمام ظرفیت همیاران شرکت گاز جهت پایداری جریان گاز مشترکین استفاده نماییم.

مهندس اکبر در خاتمه ابراز امیدواری نمود تا با توفیق الهی و با همت همه همکاران، شرکت گاز از این وضعیت نیز به سلامت عبور نماید.

همچنین در این جلسه اعضای کمیته مدیریت بحران گزارشی از وضعیت آمادگی تجهیزات و کارکنان برای مقابله با شرایط جوی پیش رو ارائه کردند.

شرکت گاز گیلان در اطلاعیه ای به مشترکین اعلام کرد :

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی جبهه هوای سرد و بارشی از روز یکشنبه وارد کشور و استان می شود. در همین راستا از کلیه مشترکین عزیز بویژه مشترکین خانگی تقاضا می شود تا با صرفه جویی، رعایت دمای آسایش (۱۸ الی ۲۱ درجه) و خاموش نمودن وسایل گرمایشی اضافی، ضمن کمک به پایداری جریان گاز، شرکت گاز را در جهت خدمت رسانی شایسته تر یاری رسانند.