به گزارش صفیر گیلان ستاد بحران شهرداری شهرستان شفت در پیامی خطاب به شهروندان محترم ضمن تشکر ازصبرو تحمل همه شهروندان محترم گفت: از پارک خودروها در خیابانها و معابر اصلی خودداری کنند. شهروندان محترم در هنگام بارش برف از پارک خودروها در خیابانها و معابر اصلی خودداری کنند ستاد بحران شهرداری با اشاره به نقش […]

به گزارش صفیر گیلان ستاد بحران شهرداری شهرستان شفت در پیامی خطاب به شهروندان محترم ضمن تشکر ازصبرو تحمل همه شهروندان محترم گفت: از پارک خودروها در خیابانها و معابر اصلی خودداری کنند.
شهروندان محترم در هنگام بارش برف از پارک خودروها در خیابانها و معابر اصلی خودداری کنند

ستاد بحران شهرداری با اشاره به نقش مهم شهروندان در هنگام بارش برف اظهار کرد: از شهروندان درخواست موکد میشود در زمان بارش برف و مواقع جمع آوری برف ها از پارک خودروها در خیابانها و معابر اصلی خودداری کنند و با توجه به لزوم حرکت خوردوهای برف روب با سرعت مشخص و نیاز به خالی بودن معابر از سایر خودرو ها، شهروندان مگر در موارد اضطراری از خودروهای شخصی استفاده نکنند.

این ستاد اضافه کرد با پارک خودروها در حاشیه خیابان ها فعالیت ماشین آلات برف روب شهرداری را با مشکل مواجه می کند و ایجاد گره ترافیکی در زمان بارش برف در هر یک از خیابانها و میادین میتواند به سایر خیابانها تسری پیدا کند.

ستاد بحران شهرداری شفت با بیان اینکه استراتژی شهرداری در زمان وقوع بارش برف پاک سازی معابر و شریان های اصلی است، گفت: در هنگام بارش برف، برنامه شهرداری واولویت ورود به معابر اصلی شهر میباشد و در واقع ما می خواهیم شرایطی را فراهم کنیم تا شهروندان با خودروهای خود در معابر اصلی تردد نکنند تا معابر اصلی به سرعت از برف پاک سازی شود و سپس حسب اولویت برف روبی سایر معابرو شریانهای فرعی انجام خواهد شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری شفت تصریح کرد:
قطعا در زمان بارش برف نمی توان انتظار داشت شرایط مانند روزهای عادی باشد و بدون شک اختلالاتی در خصوص تردد معابر ایجاد می شود لذا با همکاری و مشارکت بین شهروندان و ادارات خدمات رسان به خصوص شهرداری، می توان مشکلات را به حداقل رساند.

وی در پایان از شهروندان درخواست نمود خودروهای خود را حدالمقدور در حاشیه خیابان ها پارک نکرده و همچنین از تردد غیر ضروری بوسیله خودرو در خیابان ها خودداری کنند.
مهم: رئیس ستاد بحران شهرداری شفت اعلام کرد شهروندان محترم شفت می توانند در مواقع اضطراری با شماره تلفن های ۱۲۵ و ۳۴۷۸۲۳۳۲ تماس حاصل نمایند.

وی همچنین یاد آور شد حوزه خدمات شهرداری فقط در حوزه داخل شهر بوده وشهروندان محترمی که در روستاهای همجوار هستند بایدجهت رفع مشکل محل خود با اداره راه وشهرسازی تماس حاصل فرمایند.
درپایان یادآورمی شویم شهرداری شفت با تمام وجود درکنار شهروندان محترم بوده و به نوبت تمام راه ها ان شاءالله بازگشایی خواهد شد
ازصبرو تحمل همه شهروندان محترم سپاسگزاریم
🚨ستادمدیریت بحران شهرداری شفت🚨