به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان، سید محسن موسوی فرماندار شفت از عملیات برف روبی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید نمود و از نزدیک با مردم دیدار و گفتگو نمود . گفتنی بارش شدید برف در روزهای اخیر راه های ارتباطی بسیاری از روستاها را مسدود نمود و با عث قطعی برق و […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان، سید محسن موسوی فرماندار شفت از عملیات برف روبی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید نمود و از نزدیک با مردم دیدار و گفتگو نمود .
گفتنی بارش شدید برف در روزهای اخیر راه های ارتباطی بسیاری از روستاها را مسدود نمود و با عث قطعی برق و آب ، گاز و تلفن شد .
فرماندار شفت
با توجه به شدت بارش برف و پراکندگی روستاها در شفت نیروهای مردمی به ویژه کشاورزان با در اختیار قرار دادن ماشین آلات کشاورزی به دستگاه های اجرایی و خدماتی یاری می رسانند .
آمار دقیق خسارات پس از بررسی های لازم از سوی دستگاه های متولی اطلاع رسانی خواهد شد .

بازدید استاندار گیلان در شفت هیأت اجرایی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات 

گفتنی است دکتر ارسلان زارع امروز (جمعه) در سفر به شفت از مناطق مختلف برف گرفته این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند عملیات برف روبی و بازگشایی مسیرهای روستایی قرار گرفت.

استاندار گیلان همچنین در فضایی صمیمی با حضور در دهستان چوبر شفت مشکلات آنان پس از بارش برف سنگین را شنید و در تماس تلفنی با برخی از مدیران دستور تسریع در روند خدمات رسانی به مردم را صادر کرد.

همچنین نماینده عالی دولت در گیلان با حضور در فرمانداری شهرستان شفت از هیأت اجرایی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بازدید کرد.

شهرستان شفت بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۵۴ هزار نفر جمعیت دارد که بیشتر در مناطق روستایی ساکن هستند .