اختصاصی/صفیر گیلان،ناصر عاشوری قلعه رودخانی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فومن در نشست با خبرنگاران عصر حاضر را عصر فضای مجازی و رسانه خواند و گفت: برش  فضای ارتباظات امروز از خانه  تا اقیانوس ها و  و جنگل ها  پر رنگ نمود است. عاشوری دسترسی لحظه ای از اخبار جهان و آگهی […]

اختصاصی/صفیر گیلان،ناصر عاشوری قلعه رودخانی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فومن در نشست با خبرنگاران عصر حاضر را عصر فضای مجازی و رسانه خواند و گفت: برش  فضای ارتباظات امروز از خانه  تا اقیانوس ها و  و جنگل ها  پر رنگ نمود است.

عاشوری دسترسی لحظه ای از اخبار جهان و آگهی وانفجار اطلاعات را یک پدیده خواند و   گفت:امروز  هر کس می تواند به راحتی با  این پدیده جدید و جعبه جادویی ورود و اطلاعات را  کسب  و درج کند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت:توصیه من در ایام انتخابات به اصحاب رسانه این است که ضمن حفظ حرمت به همه کاندیدا، از تخریب، اتهام زنی پرهیز شود زیرا رسانه در این امر  با در دست داشتن این صلاح  تاثیر گذار است.

وی  نقد منصفانه و عاقلانه را سبب شکوفایی ولی تخریب و ابرو بری  را  ناپسند خواند و گفت: با ایجاد فضای آرام در انتخابات و توجه به ذائقه مردم مدیریت کنید تا انتخابات به کام همه شیرین شود.

سوال خبرنگاران و پاسخ حاج ناصر عاشوری نامزد انتخاباتی از حوزه فومن و شفت و نماینده سه دوره مجلس در شهرستان فومن و شفت در ادوار گذشته

رد صلاحیت و انفعال مجلس و تفکر سیاسی شما ؟
نمیتوان پیش بینی کرد وزن مجلس آینده چطور خواهد بود که این خود بستگی به انتخاب مردم دارد و هیچ زمانی عضو گروهای سیاسی چپ و راست نبوده ام تفکر سیاسی ام فراتر از چپ راست است و مردم خاطره خوبی از این جریان های سیاسی ندارند.

عاشوری می گوید ،در طول وکالتم هرگز از مردم نمی پرسیدم که به چه کسی رای داده اید ! خودم را نماینده مردم می دانم نه نماینده حزب و جریان خاص محلی

در فرجام از فرجام حمایت کردید؟

فرجام موضوع ملی و برون مرزی و جایگاه حقوقی آن مجلس و من  به عنوان مخالفت ویا موافق نمی تونستم نظری داشته باشیم چون بنده سمتی در آن جایگاه نداشتم.

جاده ماسوله به ماجلان و پل فومن؟

ما در مورد پروژه ماسوله پروژه نیمه کاره ولی ۱۰ کیلومتر آسفالت باقی مانده که انشاء الله پروژه به اتمام می رسد.

پژه های عمرانی را نباید سیاسی کرد.

در خصوص پل ورودی دنبال سرعت بخشیدن پروژه بوده ایم و هرانچه که وزارت راه به توافق رسیده شده است اجرایی شود

در خصوص پل ورودی تغییر موضع نداده ام بلکه به دنبال اجرای تصمیم صورت گرفته است.

در موردبد اخلاق در برخی کانال ها؟تاکید دارم با هرگونه بداخلاقی در سطح فضای مجازی مخالف هستم و بد اخلاقی در هر کانال یا فضای اطلاعاتی مورد تایید من نیست

در شهر انتخاب با مردم  و مردم می توانند یک نفر  یا یک نفر را پنج بار و نفر دیگه یکبار انتخاب و  با رانت ،زور و پول نمی توان رای مردم را گرفت.

شما را  نیروی راست میانه می شناسم در یک برهه با اعتدال و گاهی …؟گرایش شما چگونه است؟
من خودم را اعتدالی نمی دانم و اگر تند رو بودم مردم سه دوره ما را انتخاب نمی کردند مردم امانت داری و صداقت را پیشه کنندهیچ زمانی عضو گروهای سیاسی چپ و راست نبوده ام تفکر سیاسی ام فراتر از چپ راست است و مردم خاطره خوبی از این جریان های سیاسی ندارند.

از مردم و نظام اگر چه نمره بیست نگرفته ام اما همواره نمره قبولی اخذ کرده ام

دستاوردم در حوزه های مختلف مشخص است در پایان هر دوره کتاب عملکردم را منتشر کرده ام.

۴۰ سال املا نوشتم و املای من غلط داشته ۷ دوره ثبت نام و تایید و سه دوره مجلس و دوره های دیگر هم با کمترین فاصله نفر دوم بودم.

در حوزه اشتغال نمیتوانیم شعار بدهیم باید واحدهای نیمه کاره صنعتی را به پایان برسانیم

آمادگی مناظره با کاندیدا و مخالفین سیاسی ام را دارم

در هر ۶دوره ای که کاندیدا بوده ام برنامه های ام را اعلام کرده ام و سعی شده در طول دوره نمایندگی برنامه ها را اجرایی شود

به عملکردم نمره بیست نمی دهیم برخی که خود هیچ عملکردی ندارند ما را مورد توهین و بی احترامی قرار می دهند

چرخش  ۳۵۰ درجه شما  روی پل فومن چرا؟

اعتراض ما برای طول کشیدن ۱۲ ساله بود من تغییر موضع ندادم و نظرم همین پروژه ،موضع من روشن و من نبش قبر نمی کنمزیرابحث پروژه عمرانی نباید سیاسی شود
من فرودگاه نمی سازم برای دوره آینده پروژه نیمه کار ،دانشگاه پلاسما خون و غیره که کاروان است باید جمع شود

آوردن رشته ها  در دانشگاه فنی،ورزش و جوانان ، من مشکلات شهرستان را داریم در حوزه اشتغال و مشاغل محیطی و تسهیلات ارزان قیمت و …سنگ بزرگ برداریم و سنگ بزرگ علامت نزدن است
فومن و شفت توسعه یافته و خانوار در معیشت دچار مشکل است.
در خدمت معلولان بوده و هستیم.

خبرنگار صفیر گیلان در این نشست که  پرسید شما انتخابات یازدهمین دوره مجلس را بسان انتخابات دهه ۶۰ و ۷۰ برگزار می کنید و در میتینگ شما نامزدها در این شبها شهر تبدیل به جشنواره فیلم فجر،تئاتر خیابانی و کنسرت هاست در حالی که جوان نخبه ما در این هیاهو در قلیانسراها نشسته و این فضا را نمی بیند چه گفتمانهایی می توانید داشته باشید تا جذب حداکثری جمعیت در انتخابات را داشته باشید علارغم اینکه امروز مجلس و دولت نیز با کاهش نقدینگی مواجه است.

عاشوری در پاسخ سوال شما مورد قبول بنده هست و در شهر فضا سرد است و حجم گسترده نامزدها این نگران کننده است
اگر چه در انتخابات همیشه این حالت ها بوده و شما رسانه ها باید فضا را گرم کنید.
در این دوره گرانی باعث کم رنگ شدن شده و مردم پای صندوق می آیند تشویق و مشارکت را رسانه فراهم و مشارکت کم دشمن شاد کن و از نگاه ما مهم وکیل شدن ما نیست حضور مردم و عظمت و اقتدار کشورمان است.

فومن همه چیز استثنایی و انتخابات نیز با جو سیاسی ولی  باید به سمت عقلانیت رفت ولی چه کنیم انتخابات افت زده  و نیازمند این چنین برنامه های شادی آفرین و … است.

۴۰ سال املا نوشتم و املای من غلط داشته ۷ دوره ثبت نام و تایید و سه دوره مجلس و سه دوره دوم هم نظام و هم مردم به من نمره قبولی دادند

هر گلی عیب و علتی دارد
تشکر  از زحمات شما تشکر و به عنوان فرزندم دست شما را می بوسم در قلم زدن مثل قدم زدن دقت کنید.

تهیه و تنظیم/ زلیخا صفری راسته کناری

photo_2020-02-16_01-51-33