صفیر گیلان؛ مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلا خبر رفع نشتی گاز در روستای بهمن زده رشته رود شهرستان رودبار گفت: وقوع بهمن در روز سه شنبه در این روستا متاسفانه منجر به مرگ تعدادی از هموطنان و ایجاد خسارت به منازل و دو علمک گاز شد. مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: […]

صفیر گیلان؛ مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلا خبر رفع نشتی گاز در روستای بهمن زده رشته رود شهرستان رودبار گفت: وقوع بهمن در روز سه شنبه در این روستا متاسفانه منجر به مرگ تعدادی از هموطنان و ایجاد خسارت به منازل و دو علمک گاز شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: بعلت برف و کولاک شدید و بسته بودن راه ها امکان دسترسی به روستای مذکور و رفع نشتی گاز نبود و این عملیات تا روز پنجشنبه ۲۴ بهمن به تاخیر افتاد.

اکبر اظهار داشت: در ساعت ۸:۳۰ روز صبح پنجشنبه با وجود بسته بودن راه ها، رییس اداره گاز شهرستان رودبار به همراه همکاران تعمیرات اداره گاز لوشان و رودبار و پرسنل اداره گاز رستم آباد جهت رسیدن به منطقه بهمن زده و رفع نشتی اقدام نمودند.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده دو گروه واکنش اضطراری تشکیل شد که یک گروه برای حرکت به سمت ارتفاعات رشته رود و ایمن سازی منطقه و گروه دیگر جهت کمک به انتقال بولدوزری که به منظور بازگشایی راه روستا وارد کانال گاز شده بود، اعزام شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان نمود: گروه امدادی شرکت گاز برای رسیدن به علمک های آسیب دیده و رفع نشت گاز، مجبور به حفر تونل ۶ متری در برف شدند که بحمدالله این کار سخت و طاقت فرسا  با تلاش و جانفشانی این تلاشگران به نتیجه رسید و عملیات رفع نشتی در بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۴ بهمن به پایان رسید.

مهندس اکبر در پایان از تلاش همکاران اداره گاز شهرستان رودبار و تیم امدادی این اداره و همچنین همه تلاشگران شرکت گاز استان گیلان بجهت حفظ پایداری جریان گاز مشترکین در جریان برف سنگین امسال تقدیر و تشکر کرد.