اختصاصی/صفیر گیلان،حجت الاسلام حاج رسول پاکزاد بدابی نامزد یازدهمین دوره انتخابات از حوزه انتخابیه فومن و شفت در میتینگ امروز نظارت انقلابی،مدیریت جهادی را مهمترین شعار خواند و گفت:امروز تخصص،تعهد را خانه نشین کرده است. وی با شور در انتخابات شرکت و با شرکت پیام خوب و دشمن شکن به دشمنان خواهیم داد افزود: نظارت انقلابی […]

اختصاصی/صفیر گیلان،حجت الاسلام حاج رسول پاکزاد بدابی نامزد یازدهمین دوره انتخابات از حوزه انتخابیه فومن و شفت در میتینگ امروز نظارت انقلابی،مدیریت جهادی را مهمترین شعار خواند و گفت:امروز تخصص،تعهد را خانه نشین کرده است.

وی با شور در انتخابات شرکت و با شرکت پیام خوب و دشمن شکن به دشمنان خواهیم داد افزود: نظارت انقلابی و مدیریت جهادی شعار بنده است.

رسول پاکزاد در بحث نظارت و مدیریت تخصص و تعهد امروز تعهد خانه نشین با ترفند تخصص و با تخصص تعهد به حاشیه رفت در حالی که این دو لازم و مظلوم هم هستند.

وی اظهار کرد؛اگر تخصص داشته ولی تعهد نباشد کار به حاشیه و غیر نظارتی می رو د و نظارت انسان علم داشتن به کارها بر اساس تخصص است.
پاکزاد برخی ادعای تخصص دارند بدون کلاس و درس و ادعای تخصص در اسلام اما ساعتی چند فقط از کلاس حوزه رد شدند گفت:برخی این افراد آدرس جمکران را به جای حوزه  و محل تحصیل می دهند.
نامز یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه فومن و شفت با اشاره به اینکه در کوچکترین زمان بزرگترین موضع سیل و بحران برف و …در دو شهرستان اتفاق می افتد

گفت:ادعا بدون پشتوانه عملی و علمی فایده ای ندارد و ماندگار نیست.
وی افزود:نماینده باید تخصص علمی و هم تعهد اسلامی داشته باشد.

پاکزاد گفت:با داد و بیداد و هوار کشیدن در صحنه و بین مردم و دعوا ی نمایندگی خوابیدن کار مردم حاصل می شود و  نماینده در فلان سازمان آدم دارد ترجمه این یعنی کار مردم راه نیافتد..

دربرنامه  چهل سال دوم انقلاب آقا فرمود؛جوانگرایی و مردم باید با رای پاسخ دهند جوانگرایی چه طور حرف با ادعا دو تا است  و نمازدها جوانگرایی  را در سخنرانی ها دارند ولی  خودش از کار خارج شده است و بازنشسته است ولی در مسئله اجرایی  این حرف عملی نمی شود.

وی افزود:نامزدها و نمایندگان بازخورد کارشان ناامیدی است
و مردم با این کار علیه نظام و بی اعتماد و  گلایه ها مطرح می شود.
پاکزاد کل برنامه اشتغالزایی را توسط نمایندگان  باز کردن جا برای لیدر و فرزند لیدرها خواند و گفت:

رونق تولید و اشتغالزایی استفاده از زمین خود کشاورز برای کشاورز است.
وی افزود:شهرک صنعتی روی زمین مردم دم گوش مردم  ایجاد و بعد از  ۵ سال کسی رانت خورده اعلام ورشکستگی می کند،پس چرا خود ورشکسته نشده و با ماشین و ویلای آنچنانی دور می زند.
این نامز انتخاباتی اعلام کرد؛نماینده باید عادل ،کار آمد، شجاع و این لیدر و آن لیدر و این بریز به پاش را نداشته باشد.

زیرا نماینده ای که با لیدر رای می گیرد نماینده ای که رای می گیرد  در واقع کمک به لیدرها می کند.

جوانان شهرستان نشان خواهند داد که گل بر سر مردم می زنند که یک وکیل و نماینده جوان به مجلس روانه می کنند.

وی افزود:کسی که دور برش ۴۰۰ بازنشسته است چگونه می تواند تصمیم بگیردمردم باید توصیه کنند و مردم باید تصمیم بگیرند نه لیدر که رای می گیرد.
ما روشنگری و افشاگری می کنیم و اگر مردم روشنفکر باشند جوان متخصص را انتخاب می کنند.
حجت الاسلام حاج رسول پاکزاد بدابی دانشجوی دکترای مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی
مدرس حوزه و دانشگاه و محقق و پژوهشگر و برادر شهید است.

عکس:زلیخا صفری

حجت الاسلام پاکزاد photo_2020-02-18_07-27-53عکس photo_2020-02-18_07-27-57عک photo_2020-02-18_07-28-05نم photo_2020-02-01_11-22-34عکسنما