اختصاصی/صفیر گیلان؛مجلس پل ارتباطی مردمی است که تعیین سرنوشت خود را به نمایندگان خویش سپرده‌اند و مسئولیتی عظیم را بر عهده آنان نهاده‌اند تا در سایه تخصص، تعهد و کارآمدی مهمترین رکن نظام اسلامی، کشور را به سمت پیشرفت و آبادانی هدایت نمایند. باسلام و تحیات الهی جناب آقای خلیل بهروزی فر با سلام و ادای […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛مجلس پل ارتباطی مردمی است که تعیین سرنوشت خود را به نمایندگان خویش سپرده‌اند و مسئولیتی عظیم را بر عهده آنان نهاده‌اند تا در سایه تخصص، تعهد و کارآمدی مهمترین رکن نظام اسلامی، کشور را به سمت پیشرفت و آبادانی هدایت نمایند.

باسلام و تحیات الهی
جناب آقای خلیل بهروزی فر

با سلام و ادای احترام

۲اسفند ۹۸ با خلق حماسه گسترده و مثال زدنی مردم فهیم شهرستانهای فومن و شفت در پای صندوق های رأی به روزی ماندگار در تاریخ این سرزمین تبدیل شد.

فومنی ها و شفتی های سرافراز و حماسه ساز در این روز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نمایندهمجلس شورای اسلامی گامی محکم و استوار در تعیین سرنوشت خود برداشتند.

حضور حماسه ساز مردم در قلب شهرستان فومن شهر عالمان و عارفان چون حضرت آیت الله بهجت فومنی (ه) و شهر شیون و گل آقا و همچنین شهرستان شفت شهر محمدباقر شفتی و سردار ، شهیدان  هشت سال دفاع مقدس در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انسجام ملی را به نمایش گذاشت وحاج خلیل بهروزی فر منتخب مردم شهرستانهای فومن و شفت در مجلس یازدهم شد.

ضمن تبریک این روز خجسته و تبریک انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت در مجلس یازدهم شورای اسلامی آرزوی توفیق خدمت در عرصه های بالاتر را برایتان داریم.

زلیخا صفری

مسئول بسیج رسانه شهرستان فومن

مسئول پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان (زلیخا صفری)