به گزارش صفیر گیلان، عباس اهرابی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: با توجه به جامعه هدف گسترده کمیته امداد قرارگاه مبارزه با این ویروس در این اداره کل تشکیل شد. وی با بیان اینکه این قرارگاه با هدف انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت بهداشت فردی […]

به گزارش صفیر گیلان، عباس اهرابی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: با توجه به جامعه هدف گسترده کمیته امداد قرارگاه مبارزه با این ویروس در این اداره کل تشکیل شد.

وی با بیان اینکه این قرارگاه با هدف انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت بهداشت فردی و اداری و افزایش مراقبت‌های بهداشتی برخی از اهداف تشکیل این قرارگاه است، افزود: در همین راستا ۵ هزار دستکش در میان کارکنانی که بیشترین مراجعه را دارند توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه بیش از ۲۵۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده تهیه و تمام ادارات شهرستانی نیز گندزدایی شد، گفت: برنامه زمانبندی دورکاری و شیفت کاری با هماهنگی اداره فناوری اطلاعات و نیروی انسانی ابلاغ و اجرایی شد.

وی در ادامه با بیان اینکه ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار برای تهیه بسته‌های بهداشتی برای بیماران خاص و صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد گیلان اختصاص یافته است، بیان کرد: این بسته‌های بهداشتی در اختیار ۳۵۰۰ نفر از این بیماران قرار خواهد گرفت.

اهرابی با اشاره به در پیش بودن جشن نیکوکاری با نزدیک شدن به ایام عید، تصریح کرد: امسال به دلیل پیشگیری از انتشار ویروس کرونا این مهم به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت سلامت مردم، اظهار کرد: نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در امور خیر به ویژه جشن نیکوکاری، کمک‌های خود را به صورت غیرحضوری از طریق شماره گیری کد *۸۸۷۷*۱# و یا مراجعه به سایت www.emdad.ir و همچنین شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ بانک ملی شعبه حشمت رشت و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ برای کمک به نیازمندان اهدا کنند.

گفتنی است جشن نیکوکاری امسال با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» در تاریخ‌های ۱۴ الی ۱۶ اسفند ماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و کمک‌های مردمی هم تا پایان سال ادامه دارد.