اختصاصی/صفیر گیلان؛هاشمی رئیس اداره صمت شهرستان فومن در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به گرانی مرغ طی روز‌های گذشته در این شهرستان  بیان داشت: در حال حاضر قیمت مرغ در بازار واقعی نیست و طبق اعلام مسئولین هر کیلو ۱۲ هزار۵۰۰ تومان باید به فروش برسد که امروز برخی مرغ فروشی ها با ۱۰۰ […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛هاشمی رئیس اداره صمت شهرستان فومن در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به گرانی مرغ طی روز‌های گذشته در این شهرستان  بیان داشت: در حال حاضر قیمت مرغ در بازار واقعی نیست و طبق اعلام مسئولین هر کیلو ۱۲ هزار۵۰۰ تومان باید به فروش برسد که امروز برخی مرغ فروشی ها با ۱۰۰ تومان افزایش قیمت مرغ را در بازار عرضه داشتند.

هاشمی بیان کرد: در هر نقطه‌ای که قیمت مرغ بالاتر از مصوب آن عرضه شود برخورد صورت خواهد گرفت و اگر  تولید کنندگان و  فروشندگان برای این گرانی توجیهی دارند با وزارتخانه‌های مختلف مطرح و مشکل را برطرف کنند.

وی از معرفی سه مرغ فروشی به دلیل گرانفروشی به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت:  این عرضه کنندگان مرغ بیش از  ۲۸۵ کیلو گرم مرغ را  بالاتر از قیمت مصوب  بازار به مشتری فروخته بودند.

رئیس اداره صمت شهرستان فومن افزود: قیمت ارائه شده مرغ در بازار در صورتی که خلاف مصوبه سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده باشد، مورد برخورد تعزیراتی قرار می‌گیرد.