به گزارش صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف چهار انبار لوازم بهداشتی احتکار شده شامل ماسک دستکش ، پنبه الکلی ، محلول ضدعفونی به ارزش سه میلیارد ریال در شهرستان‎های رشت و فومن خبر داد. گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس گیلان حاکیست؛ سردار عزیزالله ملکی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف چهار انبار لوازم بهداشتی احتکار شده شامل ماسک دستکش ، پنبه الکلی ، محلول ضدعفونی به ارزش سه میلیارد ریال در شهرستان‎های رشت و فومن خبر داد.

ملکی فرمانده انتظامی گیلان

گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس گیلان حاکیست؛ سردار عزیزالله ملکی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار لوازم بهداشتی در شهرستان‌‎های رشت و فومن، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و کارآگاهان با انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع دریافتند افرادی در شهرستان های رشت و فومن ضمن احتکار لوازم بهداشتی، قصد دارند این وسایل را با چند برابر قیمت به مردم بفروشند.
وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با تلاش‌های شبانه روزی سه  انبار  لوازم بهداشتی را در رشت و یک انبار را در شهرستان فومن شناسایی کردند، تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی به محل‌های مورد نظر اعزام شدند.
سردار ملکی اظهار کرد: در بازرسی از این مکان‌ها، ۱۲۹ هزار عدد دستکش، هزار و ۲۲۴ عدد ماسک خارجی، ۵۷ هزار عدد پنبه الکلی و ۷ هزار و ۵۱۲ عدد محلول ضدعفونی کننده کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی استان با اعلام اینکه در این راستا ۴ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند گفت: کارشناسان ارزش تقریبی اقلام کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به برخورد بدون اغماض پلیس با احتکار کنندگان از شهروندان خواست، ضمن هوشیاری، هرگونه اقدام افراد فرصت طلب مبنی بر احتکار را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.