صفیر گیلان/به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ یونس محمودی فرماندار در ششمین جلسه ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا پس از استماع اعضای ستاد از گزارش های ارائه شده در این نشست اظهار داشت: این جلسه بنا به ضرورت  تشکیل شده است و مصوبات این ستاد برای همه دستگاه های اجرائی شهرستان […]

صفیر گیلان/به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ یونس محمودی فرماندار در ششمین جلسه ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا پس از استماع اعضای ستاد از گزارش های ارائه شده در این نشست اظهار داشت: این جلسه بنا به ضرورت  تشکیل شده است و مصوبات این ستاد برای همه دستگاه های اجرائی شهرستان لازم الاجرا است.
فرمانداری املش

یونس محمودی  ضمن تاکید بر اینکه ما امسال ستاد اسکان مسافران نوروزی نداریم از نیروی انتظامی خواست با برپا کنندگان چادر مسافرتی در پارک ها ی شهرستان به جد برخورد کنند.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه برپایی هرگونه مراسم تشییع، جلسات قرآنی، عروسی و  دایر بودن قلیانسراها را ممنوع  اعلام کرد و از اداره صمت شهرستان خواست که در موضوع نانوایان و عرضه آن بجد ورود و در صورت عدم رعایت  نکات الزامی ستاد نسبت به پلمپ آن اقدام کنند.

محمودی افزود: با عنایت به تاکید کلیه مسئولین کشوری یکی از سخت ترین هفته های مبارزه با ویروس کرونا را پیش رو داریم که با حفظ آرامش و نکات بهداشتی می توانیم به سلامت هفته را پشت سر بگذاریم ، سعی شود در این هفته از برگزاری جلسات غیر ضروری صرفه نظر شود ، بصورت مستمر از مراحل ضدعفونی کردن و رعایت بهداشت و عوامل خطر ساز در شیوع بیماری در محیط کار و مراکز تحت نظارت بازدید به عمل آید .

نماینده عالی دولت در شهرستان تاکید کرد : در شرایط فعلی حفظ آرامش و رعایت بهداشت فردی یکی از مهمترین عوامل پیشگیری در شیوع ویروس کرونا است و تاکید بر ماندن در منزل و عدم حضور در جامعه در موارد غیر ضروری است .

محمودی خاطر نشان کرد: یکی از وظایف مهم اعضای ستاد دریافت نقطه نظارات ، پیشنهادات و مشکلات مردم، پرسنل کادر درمان و بیان آن در کمیته پیشگیری است تا بتوان با خرد جمعی و همراهی همکاران شرایط فعلی را پشت سر گذاشته و سال پر از سلامتی و شادکامی را شروع کنیم .