اختصاصی/صفیر گیلان؛ در راستای انتشار خبری در فضای مجازی و رسانه های شهرستان فومن مبنی بر اسکان گردشگران قمی در فومن دقایقی پیش با خبر شدیم که فرماندار شهرستان فومن با پیگیری فوری پیام های مردمی و اخبار رسانه ای، به موضوع خانه مسافرها  ورود کرده و دستور برخورد های قانونی را با این افراد صادر […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛ در راستای انتشار خبری در فضای مجازی و رسانه های شهرستان فومن مبنی بر اسکان گردشگران قمی در فومن دقایقی پیش با خبر شدیم که فرماندار شهرستان فومن با پیگیری فوری پیام های مردمی و اخبار رسانه ای، به موضوع خانه مسافرها  ورود کرده و دستور برخورد های قانونی را با این افراد صادر کرده است.

محمد چوپانی مسئول دفاتر اطلاع رسانی خانه مسافرهای غرب گیلان در گفتگو با خبرنگار صفیر گیلان گفت: با توجه به اپیدمی ویروس کرونا در کشور  هیچ اقامتی در شهرستان فومن صورت نگرفته و مردم پذیرای هیچ مسافری نیستد و گردشگران نوروزی شهرستانهای غرب گیلان را برای سفر انتخاب نکنند.

چوپانی با اشاره به اینکه خانه مسافرهای شهرستان تمام وقت رصد می شوند  و بنده خود ورود می کنم گفت: شهروندان فومنی می توانند با ارسال اخبار از تخلفات صنفی و اداری به شماره تماس ۰۹۱۱۵۶۴۴۴۳۶، مسئولان شهرستان را در ارائه خدمات رسانی بهتر یاری رسانی کرده و در مبارزه با کرونا شراکت کنند.

وی افزود:استان گیلان و به موازات آن شهرستان فومن به لحاظ شرایط مناسب آب و هوایی وداشتن  شهرک تاریخی و قلعه رودخان یکی از شهرهای گردشگر پذیر کشور در نوروز است که هرسال شمار زیادی از هموطنانمان از استان‌های مختلف به این شهر سفر می‌کنند.

 مسئول دفاتر اطلاع رسانی خانه مسافرهای غرب گیلانگفت:۲۰ مرکز اطلاع رسانی  فعال با ۱۲۰ راهنمای مسافر در شهرستان فعالند تا اگر مسافری ورود کند با اطلاع رسانی و اینکه هیچ اقامتی در شهرستان صورت نمی گیرد مسافران را بر گردانند.

چوپانی تاکید کرد؛خانه مسافرهای فومن تعطیل است و اگر هم اقامتی در شهرستان صورت گیرد مربوط به ملک شخصی است که بنده  نمی توانم ورود کنم.

 وی افزود: برای برخورد با حضور مسافر در ملک شخصی برخورد با ابزار قانونی و از طریق دستگاه قضا و نیروی انتظامی و فرماندار شهرستان صورت می گیرد.

مسئول دفاتر اطلاع رسانی خانه مسافرهای غرب گیلان ضمن تقدیر از رسانه ها خواستار شد تا رسانه و فضای مجازی قبل از اطلاع رسانی و تشویش اذهان عمومی پیگیری لازم را انجام و خبر را به درستی اطلاع رسانی کنند.

تنظیم/زلیخا صفری

مسافر کاشانه +خانه

مسافر کاشانه +خانه مسافر کاشانه +خانه