به گزارش صفیر گیلان؛ مرکز گیلان، فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حاشیه آغاز به کار بیمارستان صحرایی رشت، گفت: این بیمارستان با ظرفیت ۷۴ تخت برای استفاده دانشگاه علوم پزشکی گیلان آماده و تجهیز شد. دریادار دوم پاسدار موسوی جزایری بااشاره به قابلیت افزایش ظرفیت این بیمارستان صحرایی تا ۱۲۰ تخت ، […]

به گزارش صفیر گیلان؛ مرکز گیلان، فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حاشیه آغاز به کار بیمارستان صحرایی رشت، گفت: این بیمارستان با ظرفیت ۷۴ تخت برای استفاده دانشگاه علوم پزشکی گیلان آماده و تجهیز شد.
دریادار دوم پاسدار موسوی جزایری بااشاره به قابلیت افزایش ظرفیت این بیمارستان صحرایی تا ۱۲۰ تخت ، گفت : کادر پزشکی و درمانی این بیمارستان نیز مشخص ، شیفت بندی و آماده خدمت رسانی شده اند.
وی در ادامه به برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق و استان های دیگر کشور هم اشاره کرد و افزود : در مرکز استان بوشهر بیمارستان قائم نیروی دریایی سپاه با برعهده گرفتن مسوولیت ترومای شهر ، ۳۰ تخت اکسترا برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونای این بیمارستان آماده و تجهیز کرد.
فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد : در برازجان هم بیمارستان صحرایی با ۴۰ تخت ، برای پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا برپا شده که تا دو روز آینده آماده خواهدشد.

دریادار دوم پاسدار موسوی جزایری گفت : در صورت نیاز در شیراز هم آمادگی وجود دارد چهارمین بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه پاسداران در این شهر برپا خواهد شد.
بیمارستان صحرایی ۷۴ تختخوابی رشت در راستای اجرای مصوبات ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در گیلان با همکاری نیروی دریایی سپاه پاسداران در محوطه بیمارستان رازی برپا شد.

همچنین معاون بهداشت و درمان سپاه قدس گیلان در مراسم افتتاحیه بیمارستان سیار سپاه در رشت اظهار داشت: بسیجیان و پاسداران با تمام توان در حال خدمت رسانی به بیماران هستند تا به زودی بیماری کرونا در گیلان ریشه کن شود.

سرهنگ پایدار حسین امین پور افزود: سپاه آمادگی همکاری کامل با دانشگاه علوم پزشکی استان را دارد و کلیه درمانگاه های سپاه در گیلان در حال حاضر به طور شبانه روزی آماده خدمت سانی به بیماران کرونایی در استان گیلان هستند.

گفتنیاست در مراسم افتتاحیه بیمارستان سیار سپاه که در محوطه بیمارستان رازی رشت فعالیت خود را آغاز کرده، علاوه بر سردار موسوی جزایری فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه، مسئولان سپاه قدس گیلان و تعدادی از مسئولان سایر ادارات و نهادهای این استان حضور داشتند.