صفیر گیلان؛عظیم بلبل‌آبادی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان پس از بازنشستگی با انتشار متنی از مسئولین استان گیلان قدردانی کرد. متن این نامه به شرح زیر است: مسئولین محترم استان گیلان با سلام و احترام رشد و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در گرو شناخت، پرورش و هدایت استعدادهای علمی […]

صفیر گیلان؛عظیم بلبل‌آبادی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان پس از بازنشستگی با انتشار متنی از مسئولین استان گیلان قدردانی کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

مسئولین محترم استان گیلان

با سلام و احترام

رشد و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در گرو شناخت، پرورش و هدایت استعدادهای علمی در مسیر بالندگی کشور است. بدون تردید توفیق خدمت در جهت اعتلای کشور و نیل به اهداف مقدس آن، افتخاری است ستودنی و ارزشمند. توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی گیلانیان، موجبات رضایت پرودگار متعال را نیز درپی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم، نهایت استفاده را ببرند.

امید است که این چنین بوده باشم. قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نبوده و نخواهد ماند. اکنون که بعد از عمری خدمت در سایه فضل الهی در کنار شما مسئولین عالی قدر خود در تاریخ ۹۸/۱۲/۲۴ به افتخار بازنشستگی نایل می آیم، خشنود و سپاسگزارم.

بدینوسیله لازم می دانم از زحمات بی شائبه و موثر همه مسئولان این استان پر افتخار که در امر خدمت رسانی به همشهریان معزز از هیچ کوشش و خودگذشتگی دریغ نکردند سپاسگزاری نمایم. و برای آن بزرگواران از خداوند متعال در استانه سال نو، تندرستی، بهروزی و شادی را طلب نمایم.

عظیم بلبل آبادی
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان