صفیر گیلان / حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با  اعلام خبر ثبت رکورد مصرف روزانه ۳۲ میلیون مترمکعب گاز در گیلان، اظهار داشت: با برنامه ریزی های بعمل آمده و هماهنگی با دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، مصرف گاز طبیعی در استان در روز ۱۳ اسفند امسال بار دیگر رکورد زد و توانستیم بیش از […]

صفیر گیلان / حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با  اعلام خبر ثبت رکورد مصرف روزانه ۳۲ میلیون مترمکعب گاز در گیلان، اظهار داشت: با برنامه ریزی های بعمل آمده و هماهنگی با دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، مصرف گاز طبیعی در استان در روز ۱۳ اسفند امسال بار دیگر رکورد زد و توانستیم بیش از ۳۲ میلیون مترمکعب گاز به بخش های مختلف مصرف در استان تحویل دهیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خصوص مصرف گاز در زمستان امسال گفت: بعلت کاهش ۶ درصدی  دمای هوای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، مصرف گاز با ۱۳.۱ درصد افزایش به حدود ۱.۸ میلیارد مترمکعب رسید.

مهندس اکبر افزود: مصرف خانگی با ۶۱ درصد بیشترین سهم را از مصرف گاز در فصل زمستان به خود اختصاص داده و پس از آن حوزه های صنعتی و تجاری با ۱۸درصد، نیروگاهی با ۱۶درصد و حمل و نقل با ۵درصد در رده های بعدی قرار دارند.

وی بیان نمود: شرکت گاز استان گیلان اقدامات لازم را برای تامین پایدار جریان گاز مشترکین بویژه مشترکین خانگی در زمستان امسال به انجام رساند و یک بار دیگر توانست با خدمت رسانی شایسته به مردم و مشترکین عزیز و پایداری جریان گاز بخصوص در بارش برف سنگین امسال، از این آزمون سخت سربلند بیرون آید.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان ضمن قدردانی از همراهی همه گیلانیان فهیم به جهت صرفه جویی مصرف گاز طبیعی در فصل زمستان، از همه مشترکین درخواست نمود تا با رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی روزهای سرد باقیمانده را نیز با امنیت و آرامش سپری نمایند.