مشارکت ۲۱ هزار نفری مردم شهرستان شفت در طرح ملی مقابله با کرونا/لزوم تکمیل طرح در روزهای آتی

  پرینت
مشارکت ۲۱ هزار نفری مردم شهرستان شفت در طرح ملی مقابله با کرونا/لزوم تکمیل طرح در روزهای آتی
شناسه خبر : 34511 | تاریخ انتشار : 22 اسفند 1398 - 15:58 | 12120 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش صفیر گیلان ، نشست ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا صبح امروز با حضور اعضای شورای تامین شهرستان شفت  و مسوولین ذیربط  در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار گردید . سید محسن موسوی فرماندار شفت در ابتدای این نشست از زحمات سربازان عرصه بهداشت و سلامت در بیمارستان ها و مراکز درمانی قدردانی […]

به گزارش صفیر گیلان ، نشست ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا صبح امروز با حضور اعضای شورای تامین شهرستان شفت  و مسوولین ذیربط  در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار گردید .

سید محسن موسوی فرماندار شفت در ابتدای این نشست از زحمات سربازان عرصه بهداشت و سلامت در بیمارستان ها و مراکز درمانی قدردانی نمود و افزود : برای مقابله با شیوع ویروس کرونا  نیازمند افزایش همکاری مردم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستیم .

فرماندار شفت با بیان اینکه طرح بسیج مقابله با کرونا به منظور غربالگری خانوارها همزمان با سراسر کشور در این شهرستان آغاز شده و تا کنون حدود ۲۱ هزار نفر از جمعیت ۵۴ هزار نفری شفت در آن مشارکت داشته اند افزود : به عبارت دیگر حدود ۴۰ درصد جمعیت شهرستان شفت در این طرح مورد بررسی های اولیه قرار گرفته اند و در روزهای باقیمانده این طرح تکمیل خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه مشکلات مردم در تهیه ماسک و دیگر لوازم بهداشتی و ضدعفونی روزانه توسط دستگاه های متولی ، بخشداران و شهرداران رصد و پیگیری های لازم انجام می شود افزود : اداره صنعت ، معدن و تجارت برای توزیع عادلانه اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم به ویژه ماسک باید برنامه ریزی بهتری داشته باشد و از ظرفیت دهیاران ، پایگاه های مقاومت و خانه های بهداشت بهره گیری نماید .

برچسب ها
نوشته های مشابه
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
توزیع ۲۷ هزار نهال توت بین نوغانداران فومنی
استقبال سرمایه گذاران چینی از بسته‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.