به گزارش صفیر گیلان به نقل از خبرگزاری تسنیم، فرانسیسکو گارسیا، مربی تیم جوانان باشگاه اتلتیکو پورتادا آلتا اسپانیا که به دلیل داشتن علائم ویروس کرونا (کووید ۱۹) به بیمارستان منتقل شده بود، در نتیجه داشتن بیماری سرطان خون و تأثیر ویروس کرونا بر بدن وی، جان خود را در سن ۲۱ سالگی از دست داد. […]

 به گزارش صفیر گیلان به نقل از خبرگزاری تسنیم، فرانسیسکو گارسیا، مربی تیم جوانان باشگاه اتلتیکو پورتادا آلتا اسپانیا که به دلیل داشتن علائم ویروس کرونا (کووید ۱۹) به بیمارستان منتقل شده بود، در نتیجه داشتن بیماری سرطان خون و تأثیر ویروس کرونا بر بدن وی، جان خود را در سن ۲۱ سالگی از دست داد.

این مربی جوان که از سال ۲۰۱۶ هدایت تیم جوانان باشگاه اتلتیکو پورتادا آلتا که در شهر مالاگا، واقع در جنوب اسپانیا واقع شده را برعهده داشت، تبدیل به پنجمین و جوانترین قربانی کرونا در این منطقه شد، این درحالی است که بیشتر قربانیان این ویروس کشنده، افراد بالای ۷۰ سال هستند.

فرانسیسکو گارسیا هفته گذشته تست کرونایش مثبت اعلام شده بود و برای درمان به بیمارستان محلی مالاگا انتقال یافته بود، اما از آنجایی که او به بیماری سرطان خون مبتلا بود، بدن او در مقابل ویروس کووید ۱۹ آسیب‌پذیرتر بود.

در حال حاضر لیگ‌های باشگاهی اسپانیا به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق در آمده است، ویروسی که تاکنون ۹۱۹۰ نفر در اسپانیا به آنها مبتلا شده‌اند و از این بین ۳۰۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

لیگ‌های کشورهای آلمان، ایتالیا و انگلیس هم به مانند اسپانیا به حالت تعلیق در آمده است، این درحالی است که یوفا قراراست امروز (سه‌شنبه) در جلسه‌ای درباره چگونگی ادامه مسابقات باشگاهی در فصل ۲۰-۲۰۱۹ و البته برگزاری یورو ۲۰۲۰ تصمیم‌گیری کند.