به گزارش صفیر گیلان،مسئول روابط عمومی انجمن سینمای جوان انزلی در این باره در گفتگو یی اظهار کرد: شمیسا که این پوستر را برای فیلم «روزی» به کارگردانی «کوروش فرزانگان» طراحی کرده تاکنون در چند نمایشگاه داخلی و بین‌المللی شرکت کرده است. وی افزود: حضور در بینال «پوستر تهران» و نمایشگاه بین‌المللی «پوستر ادیان توحیدی» در تهران و همچنین شرکت […]

به گزارش صفیر گیلان،مسئول روابط عمومی انجمن سینمای جوان انزلی در این باره در گفتگو یی اظهار کرد: شمیسا که این پوستر را برای فیلم «روزی» به کارگردانی «کوروش فرزانگان» طراحی کرده تاکنون در چند نمایشگاه داخلی و بین‌المللی شرکت کرده است.

وی افزود: حضور در بینال «پوستر تهران» و نمایشگاه بین‌المللی «پوستر ادیان توحیدی» در تهران و همچنین شرکت در نمایشگاه سالیانه عکس «آساهی شیمبون» ژاپن، نمایشگاه عکس و کاریکاتور بلژیک و نمایشگاه پوستر اسلواکی از جمله مواردی است که در کارنامه هنری شمیسا به چشم می‌خورد.

مسئول روابط عمومی انجمن سینمای جوان انزلی ادامه داد: در پیشینه هنری «کوروش فرزانگان» هنرمند اهل انزلی نیز بیش از ۲۰ فیلم کوتاه و کسب جوایز بسیاری از جشنواره‌های داخلی و خارجی از جمله جایزه بهترین فیلم تجربی جشنواره فیلم کوتاه تهران و تندیس سیمین بهترین فیلم مستند جشنواره بین المللی فیلم رشد به چشم می‌خورد.