به گزارش صفیر گیلان؛حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف گیلان عصر امروز در دیدار دکتر محمد رضا احمدی سنگری، منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم با تبریک انتصاب وی به عنوان منتخب مردم رشت، گفت: مردم نسبت به انقلاب اسلامی وفادار بوده و توقع بسیاری از مسئولان دارند. وی با بیان اینکه مجلس یازدهم با ادوار […]

به گزارش صفیر گیلان؛حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف گیلان عصر امروز در دیدار دکتر محمد رضا احمدی سنگری، منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم با تبریک انتصاب وی به عنوان منتخب مردم رشت، گفت: مردم نسبت به انقلاب اسلامی وفادار بوده و توقع بسیاری از مسئولان دارند.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم با ادوار دیگر مجلس وجه تمایز بزرگی دارد ، گفت: مجلس یازدهم به وجهه انقلابی معروف شده و این موضوع مسئولیت نمایندگان را مضاعف و سنگین می کند.
مدیرکل اوقاف گیلان تاکید کرد: امیدواری مردم به مجلس یازدهم بیشتر از دیگر ادوار گذشته مجلس است.
وی خاطرنشان ساخت: مردم ما هوشیار هستند و پیام و انتظار خود را از مسئولان در پای صندوق های رای اعلام کردند.
علیزاده با اشاره به اینکه مردم خواستار وحدت و خدمت هستند، گفت: از کمک ها و مشورت ها و حمایت های نمایندگان در هر سطحی استقبال می کنیم.
وی اذعان داشت: حضور نمایندگان مردم در اداره اوقاف باعث آشنایی آنان با مشکلات و موانع مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه و بهبه برداری از وقف برای توسعه استان است.
مدیرکل اوقاف گیلان به استفاده از ظرفیت عظیم وقف و بقاع متبرکه برای مقابله با بحران کرونا اشاره کرد و گفت: از آغاز بسیج همگانی مبارزه با شیوع ویروس کرونا ۱۴هزار و ۵۴۶ بسته سلامتی و ملزومات بهداشتی شامل مواد شوینده و ضد عفونی کننده و ژل ضدعفونی کننده که از طریق خیرین و مراکز افق بقاع و بعضی از موقوفات منطبق در مناطق محروم استان به مبلغ۵۵۲ میلیون تومان توزیع شده است.
وی یادآور شد: با بسیج خدام افتخاری و به بهره گیری از ظرفیت خیرین از ابتدای شیوع کرونا در گیلان ۱۱۷ هزار ماسک در بقاع متبرکه با هزینه ۹۰ میلیون تومان تولید و توزیع شده است.
علیزاده گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز سه هزار و ۵۷۵ بسته مواد غذایی و اقلام ضروری در قالب بن کالاو بسته های کمک معیشتی و ارزاق بین نیازمندان ازهمان محلهایی که گفته شد،به مبلغ ۶۱۴ میلیون تومان توزیع شد.
مدیرکل اوقاف گیلان اظهار داشت: عنایت امامزمان(عج) شامل ایران اسلامی است چرا که در بحران کرونا درگیر مشکلات کمتری نسبت به کشورهای مدعی پیشرفت در علوم پزشکی و بهداشت بودیم.

مردم طعم شیرین وحدت و کار نمایندگان را حس کنند
دکتر «محمدرضا احمدی سنگری» نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب گفت: همه مدیون انقلاب و حاج قاسم ها هستیم.
منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم با بیان اینکه برای قدردانی از مجاهدت های شهدا باید تمام توان و تلاش خود را برای خدمت به مردم، اسلام و انقلاب به کار ببندیم، گفت: نمایندگان مردم در مجلس باید دو اصل وحدت و کار برای مردم را سرلوحه خود قرار دهند.
وی خاطرنشان ساخت: نمایندگان سلیقه های متفاوت دارند اما باید با خرد جمعی به گونه‌ای وحدت فعالیت داشته باشند که مردم طعم شیرین وحدت و کار را حس کنند.
احمدی سنگری اظهار داشت: مردم به منتخبین مجلس یازدهم به عنوان نمایندگان جبهه انقلاب رای دادند.
وی با اشاره به اینکه اگر عملکرد بدی داشته باشیم به پای اسلام و انقلاب نوشته می‌شود، اذعان داشت: خدمت به انقلاب و اسلام، سعادت بزرگی است.
منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم در ادامه گفت: منتخبین مردم در مجلس یازدهم تلاش می کنند تا ورود سرمایه به گیلان افزایش پیدا کند.
وی با تاکید بر اینکه ۲۴ ساعته در خدمت مردم، وقف و امامزادگان هستم، گفت: مشکلات و موانع را احصا کنید تا نمایندگان صدای شما برای رساندن پیام به مسئولان بالادست باشند.
احمدی سنگری اضافه کرد: در خصوص امامزاده هاشم(ع) جلسه ویژه ای با حضور مسئولان اوقاف گیلان خواهیم گذاشت زیرا محرومیت زیادی در منطقه امام زاده هاشم(ع) وجود دارد که باید به برکت آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) از بین برود.
وی یادآور شد: برای موقوفات به ویژه در لشت نشا تدابیری اندیشده شود و برای مردم منطقه به گونه ای شفاف سازی صورت بگیرد که وقف را مانع توسعه و پیشرفت نبینند.
منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم اظهار کرد: از اینکه وقف و موقوفات بستری برای توسعه و پیشرفت گیلان بشوند استقبال و حمایت می کنیم.