به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” در گفت‌وگو با خبرنگار این  پایگاه خبری  با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان شفت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با […]

به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” در گفت‌وگو با خبرنگار این  پایگاه خبری  با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان شفت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند افزود: مخفیگاه متهم که فردی سابقه‌دار بود شناسایی شد.
وی بیان داشت: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان یک کیلو و ۱۲۲ گرم موادمخدر از نوع تریاک به همراه یک دستگاه ترازوی توزین دیجیتال کشف شد.
سرهنگ شعبانی تصریح کرد: در این راستا متهم ۵۰ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.