به گزارش صفیر گیلان؛حاج خلیل بهروزی فر، فومن و شفت را دارای یکی از مستعد ترین مناطق اقتصادی، تولیدی و گردشگری در سطح استان دانست و گفت: روستاها و جوانان نخبه و توانمند این منطقه طرفیت های زیادی برای کمک به پیشرفت فومن و شفت دارند. منتخب مردم فومن و شفت در یازدهمین دوره […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛حاج خلیل بهروزی فر، فومن و شفت را دارای یکی از مستعد ترین مناطق اقتصادی، تولیدی و گردشگری در سطح استان دانست و گفت: روستاها و جوانان نخبه و توانمند این منطقه طرفیت های زیادی برای کمک به پیشرفت فومن و شفت دارند.

منتخب مردم فومن و شفت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه توسعه عمرانی شهری و روستایی پیش نیاز دیگر توسعه ها است، افزود: روند توسعه عمرانی و غنی‌ سازی زیر ساختی منطقه باید سرعت بیشتری را به خود بگیرد.

وی با تصریح براینکه نمایندگان ادوار هرکدام به سهم خود تلاش و پیگیری هایی را برای حل کمبود ها داشته اند، متذکرشد: طرح ها و برنامه هایی که دغدغه های عمومی مردم را کاهش دهند باید ادامه دار شوند.

بهروزی فر حوزه ارتباطات، راه روستایی، آب روستایی، خدمات رسانی عمومی شهری و روستایی، مدیریت بحران، اقتصاد بازار و اشتغال، طرح های هادی و منابع طبیعی را از بزرگترین مشکلات مردم منطقه دانست و خاطرنشان کرد: اگر زیرساخت های اولیه و دیدگاه ها به توسعه تغییر نکند، در عمل هیچ حرکتی به سوی توسعه به وقوع نخواهد پیوست.

خلیل بهروزی فر سرمایه گذاری در بازار، گردشگری، کشاورزی و صنایع های کوچک را بهترین راه افزایش اشتغال در منطقه دانست و ادامه داد: مدیران و مسئولان باید موانع های بی اساس اداری را در عین قانون مداری برای افزایش انگیزه سرمایه گذاران کاهش دهند.

منتخب مردم فومن و شفت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه اگر هدف توسعه و رضایت مردم باشد، سرمایه گذاران فراری نمی شوند، متذکر شد: اگر فضای خودخواهانه و کاسبانه وجود داشته باشد، هیچ فردی حاضر به سرمایه گذاری نخواهد بود.