به گزارش صفیر گیلان؛مدیرکل اوقاف گیلان اعلام کرد: برای بهره برداری کادر درمانی و بیماران از فضایل ماه مبارک رمضان اوقاف گیلان اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن در بیمارستان‌ها می کند. حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف گیلان با قدردانی از زحمات کادر درمانی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اظهار داشت: کادر درمانی مراکز […]

به گزارش صفیر گیلان؛مدیرکل اوقاف گیلان اعلام کرد: برای بهره برداری کادر درمانی و بیماران از فضایل ماه مبارک رمضان اوقاف گیلان اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن در بیمارستان‌ها می کند.
حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف گیلان با قدردانی از زحمات کادر درمانی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اظهار داشت: کادر درمانی مراکز بهداشتی و بیمارستان ها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند و در شرایط قرنطینه در مراکز درمانی شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند.
وی اعلام کرد: سازمان اوقاف با هماهنگی وزارت بهداشت همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های مشترکی تدارک دیده تا در مراکز درمانی با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی قبل از مراسم مغرب در نمازخانه یا سالن اجتماعات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که امکان برگزاری مراسم دارند، محفل انس با قرآن کریم برگزار شود.
علیزاده، هدف از این اقدام را حاکم کردن فضای قرآنی در مراکز درمانی دانست و گفت: در سطح شهرستان‌ها نامه نگاری با مدیریت مراکز درمانی انجام شده و در صورت موافقت هر مرکز درمانی، محفل انس با قرآن با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: محافل انس با قرآن یاد شده در زمانی کوتاه قبل از اذان و همراه با همسرایی اسما الحسنی و قرائت قرآن کریم خواهد بود تا به نحوی به کادر درمان امید و پیام همدلی و همراهی داده شود.
مدیرکل اوقاف گیلان اظهار داشت: در برخی از شهرستان‌های مجری، پس از طرح محافل انس با قرآن کریم از کادر درمانی با ضیافت افطاری پذیرایی خواهد شد.