کانون گیلان فراخوان «بهار مناجات» را منتشر‌ کرد

  پرینت
کانون گیلان فراخوان «بهار مناجات» را منتشر‌ کرد
شناسه خبر : 35451 | تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1399 - 15:40 | 4113 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش صفیرگیلان ؛ این فراخوان با هدف پرورش حس دینی کودکان و نوجوانان، مأنوس‌سازی هرچه ‌بیش‌تر آنان با آموزه‌های مذهبی و آگاهی‌ افزون‌تر آینده‌سازان با مناسبت‌های اسلامی منتشرشد. هم‌زمانی انتشار این فراخوان با «ماه‌رویش‌جان‌ها» نیز بهانه‌ای برای دیگر برای تعمیق باور‌های دینی مخاطبان و بهره‌گیری ازشیوه‌های خلاقانه و کتاب‌محور در جهت تربیت کودکان و […]

به گزارش صفیرگیلان ؛ این فراخوان با هدف پرورش حس دینی کودکان و نوجوانان، مأنوس‌سازی هرچه ‌بیش‌تر آنان با آموزه‌های مذهبی و آگاهی‌ افزون‌تر آینده‌سازان با مناسبت‌های اسلامی منتشرشد.

هم‌زمانی انتشار این فراخوان با «ماه‌رویش‌جان‌ها» نیز بهانه‌ای برای دیگر برای تعمیق باور‌های دینی مخاطبان و بهره‌گیری ازشیوه‌های خلاقانه و کتاب‌محور در جهت تربیت کودکان و نوجوانان براساس سبک زندگی ایرانی اسلامی اعلام‌شده‌است.

«آیه‌های زندگی (قرائت، ترتیل، یا جمع‌آوری ۱۰ آیه با محوریت زندگی‌خوب، روزه و نماز)»،     «آماده‌سازی کارت تبریک با موضوع مولود‌رمضان، ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع)»، «معرفی خلاقانه یک کتاب دینی» و «معرفی شخصیت امام علی(ع)» نیز از محور‌های فراخوان« بهارمناجات» محسوب‌می‌شود.

براین اساس، کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ سال می‌توانند آثار خود را در قالب عکس یا فیلم حداکثر ۳ دقیقه‌ای، تا ششم خرداد ماه ۱۳۹۹، از طریق از طریق پیام‌‌رسان گپ یا واتس‌آپ، به شماره۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹  ارسال‌کنند.

یادآوری‌می‌شود، درج مشخصات کامل شرکت‌کنندگان(نام، نام‌خانوادگی، گروه سنی، محل سکونت و تماس)، قراردادن گوشی همراه در حالت افقی هنگام فیلم‌برداری و کیفیت مناسب فیلم‌ها و تصاویر، از شرایط شرکت در مسابقه عنوان‌شده‌ و خالقان آثار برتر نیز ۲۵ خرداد‌ ماه سال‌جاری معرفی و با اهدای جایزه تجلیل‌خواهندشد.

 

برچسب ها
نوشته های مشابه
نقش آموزش در کاهش اقلام دارویی و آزمایش پزشکان انکارناپذیر است
برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید گیلان با حرکت جهادی
سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شد
جامعه‌سازی و انسان سازی از اثرات اجتماعی شهید و شهادت است
اصناف گیلان، موافق بی بندو باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند
قدرت بسیج،گستردگی بسیج با نگاه همدلی و امید آفرینانه برای جامعه کار و تولید استان است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.