به گزارش صفیر گیلان ، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از انجام بیش از ۱۲۵ هزار خدمت در این شرکت در سال گذشته خبر داد و گفت: با اجرای آموزش ها و جلسات توجیهی توانستیم بصورت شایسته ای به درخواست ها و نیازهای مشترکین رسیدگی نماییم. مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان نمود: بیشترین […]

به گزارش صفیر گیلان ، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از انجام بیش از ۱۲۵ هزار خدمت در این شرکت در سال گذشته خبر داد و گفت: با اجرای آموزش ها و جلسات توجیهی توانستیم بصورت شایسته ای به درخواست ها و نیازهای مشترکین رسیدگی نماییم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان نمود: بیشترین خدمات انجام شده در سال ۹۸ متعلق به دفاتر پیشخوان با انجام بیش از ۸۵ هزار خدمت می باشد و پس از آن بخش حضوری با بیش از ۳۰ هزار و بخش الکترونیک با انجام بیش از ۹ هزار خدمت در رده های بعدی قرار دارند.

وی در ادامه افزود: این شرکت پس از شیوع ویروس کرونا بعلت فراهم نمودن زیرساخت های لازم، کلیه خدمات خود را به سمت خدمات غیرحضوری و مجازی منتقل نمود و در این راستا با اطلاع رسانی گسترده از طریق صدا و سیما و رسانه های مکتوب و مجازی از مردم و مشترکین درخواست شده تا از این درگاه ها استفاده نمایند.

مهندس اکبر گفت: در همین راستا  این شرکت اقدام به گسترش خدمات خط تلفنی ۳۴۱۴ نموده و مشترکین پس از تماس با این شماره علاوه بر ثبت نظرات،درخواست ها و شکایات، می توانند با کارشناسان امور مشترکین ارتباط برقرار نموده و یا کارکرد کنتور خود را ثبت و قبض آن را پرداخت نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: البته هم اکنون بخش ارتباط با کارشناسان امور مشترکین ۳۴۱۴ مختص به شهرستان رشت می باشد که در حال آماده سازی این خدمت برای سراسر استان هستیم.

وی اظهار داشت: هم اکنون سامانه های تلفنی ۳۴۱۴ و ۳۴۱۵، سایت اینترنتی گاز گیلان به آدرس  www.nigc-gl.ir، سامانه ۲۰۰۰۶۱۹۴، نرم افزار موبایلی و دفاتر منتخب پیشخوان شش درگاهی می باشد که آماده خدمت رسانی به مردم و مشترکین گرامی می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان بار دیگر از مردم فهیم استان درخواست نمود تا به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا از مراجعه حضوری به ادارات گاز خودداری نموده و خدمات مورد نیاز را از طریق درگاه های ارتباطی مطرح و پیگیری نمایند.