به گزارش صفیر گیلان، مهدی پارسا امروز در جمع خبرنگاران با اشاره ماه مبارک رمضان و لزوم تحقق کمک مومنانه مدنظر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: در استان گیلان نیز همزمان با سراسر کشور برای کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا اقدامات خوبی در حال انجام است. رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با […]

به گزارش صفیر گیلان، مهدی پارسا امروز در جمع خبرنگاران با اشاره ماه مبارک رمضان و لزوم تحقق کمک مومنانه مدنظر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: در استان گیلان نیز همزمان با سراسر کشور برای کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا اقدامات خوبی در حال انجام است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه پوشش رسانه‌ای درست و خوب کمک‌های جهادی و مومنانه به نیازمندان ضرورت دارد گفت: اقدامات جهادی گروه‌ها، خیران و مردم به نیازمندان باید به‌شکل درستی توسط رسانه‌ها پوشش داده شود.

پارسا خاطرنشان کرد: سازمان بسیج رسانه استان گیلان برای حمایت از رسانه‌ها جهت پوشش کمک‌های مومنانه، جشنواره عکس ویژه خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری را برگزار می‌کند تا این اقدام خداپسندانه به‌درستی منعکس شود.

وی افزود: کمک به اقشار نیازمند و آسیب‌دیده، تولید دستکش و ماسک توسط هیئات و مساجد، ضدعفونی معابر، شهرها و روستاها، به‌تصویر کشیدن مجاهدت مدافعان خدمت و سلامت و همچنین نیروهای سپاه و بسیج از موضوعاتی هستند که می‌تواند در این جشنواره شرکت کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان ابراز داشت: عکاسان استان گیلان می‌توانند لینک گزارش تصویری منتشر شده خود در هر یک از خبرگزاری‌‌ها و پایگاه‌های خبری استان را به‌همراه مشخصات خود به نشانی basij.resane.gilan@chmail.ir ارسال کنند.

پارسا با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند آثار هنری خود را تا پنجم خردادماه به دبیرخانه جشنواره عکس کمک مومنانه ارسال کنند عنوان داشت: این جشنواره با همکاری شهرداری رشت برگزار می‌شود و در پایان به ۳ اثر برتر جوایزی اهدا می‌شود.