به گزارش صفیر گیلان؛ سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان با ارائه گزارش عملکرد یک ساله فرماندهی انتظامی استان، اظهار کرد: در حوزه تصادفات جاده‌ای با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش ۷۴ درصدی تصادفات بوده ایم. وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون نیز در دو بخش […]

به گزارش صفیر گیلان؛ سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان با ارائه گزارش عملکرد یک ساله فرماندهی انتظامی استان، اظهار کرد: در حوزه تصادفات جاده‌ای با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش ۷۴ درصدی تصادفات بوده ایم.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون نیز در دو بخش تلفات و مصدومان جاده‌ای نیز آمارها کاهش یافته است، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۵۵ درصد در تلفات جاده‌ای و ۴۷ درصد در مصدومان تصادفات استان گیلان کاهش داشتیم.

سردار ملکی با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده قاچاق یکی دیگر از اولویت‌ها فرماندهی انتظامی استان گیلان است، گفت: در حوزه کشف کالاهای قاچاق شاهد افزایش ۲۳ درصدی هستیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان گیلان کشف شده است، گفت: در حوزه اقلام بهداشتی نیز از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون عدد اقلام بهداشتی احتکار شده در استان کشف و ۷۲ نفر از محتکر کنندگان نیز دستگیر شدند.

فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به کسب رتبه نخست در طرح فاصله گذاری و محدودیت‌های ورود به گیلان در کشور، بیان کرد: پلیس گیلان رتبه برتر اجرای طرح نوروزی را کسب کرده است.