الحاق ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین به ناوگان راهداری گیلان

  پرینت
الحاق ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین به ناوگان راهداری گیلان
شناسه خبر : 35612 | تاریخ انتشار : 21 اردیبهشت 1399 - 15:22 | 5923 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛علی اوسط اکبری مقدم عصر روز شنبه در حاشیه مراسم الحاق ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین جدید به ناوگان راهداری استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاوه براین این تعداد دستگاه ماشین آلات، هشت دستگاه ماشین آلات سنگین دیگر شامل لودر، بیل مکانیکی و همچنین گریدر بزودی به ناوگان راهداری […]

وی عمر متوسط ناوگان راهداری استان را در حال حاضر حدود  ۲۲ سال  عنوان و بیان کرد: با وجود افزوده شدن ۹ دستگاه ماشین آلات جدید، همچنان عمر متوسط این ماشین آلات ۲۲ سال است در حالی که برای به‌روز رسانی، باید عمر ناوگان را به زیر ۱۰ سال برسانیم.

اکبری مقدم با تأکید بر اهتمام برای به‌روز رسانی ناوگان راهداری استان گفت: در همین راستا،  توافقنامه ای بین استانداری و سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای کشور تنظیم می شود که براساس توافقنامه با استفاده از منابع استانی و ملی شاهد نوسازی و تجهیز هرچه سریع تر ناوگان راهداری باشیم و عمر متوسط ماشین آلات را  به زیر ۱۰ سال برسانیم.

وی خاطرنشان کرد:  ۱۷ دستگاه ماشین آلات برای حوزه راهداری استان از اعتبارات سال ۹۸ تهیه شده اند که امروز ۹ دستگاه آن به ناوگان راهداری الحاق شد و  امسال در بودجه ۹۹ نیز پیش بینی های لازم را انجام می دهیم.

امروز ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین شامل گریدر، لودر و بیل زنجیری به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی خریداری و به تجهیزات راهداری گیلان افزوده شد.

 

برچسب ها
نوشته های مشابه
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
توزیع ۲۷ هزار نهال توت بین نوغانداران فومنی
استقبال سرمایه گذاران چینی از بسته‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.