به گزارش خبرنگار صفیر گیلان در صومعه سرا؛جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا یکی از جلسات پر حاشیه در سال ۹۹ در سطح شهرستانهای استان گیلان بود که بابلند شدن و نشستن مسئولان با بازتاب فروان در رسانه ها و فضای مجازی دنبال شد زیرا در این جلسه دادستان  صومعه سرا در تقابل با کم […]

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان در صومعه سرا؛جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا یکی از جلسات پر حاشیه در سال ۹۹ در سطح شهرستانهای استان گیلان بود که بابلند شدن و نشستن مسئولان با بازتاب فروان در رسانه ها و فضای مجازی دنبال شد زیرا در این جلسه دادستان  صومعه سرا در تقابل با کم کاری های برخی ارگانها از جمله اداره راهداری برخواسته و فریاد را بلند و خواستار نظارت بیشتر در حوزه راهداری صومعه سرا و اینکه در ورودی این شهر و در مسیر روستاهها که هر روز در اکثر روستاها در ساعات اولیه صبح ورود کرده اشاره نمود و خواستار نظارت بیشتر رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای صومعه سرا بر روکش آسفالت و ترمیم راهها شد.

در این جلسه دلخوش نماینده شهرستان صومعه سرا به دفاع از رئیس اداره راهداری جناب شفقی از جا بلند شد و خطاب به دادستان گفت؛ از زنجان امدی و احترامت به جای خود که میهمان هستی و لی قرار نیست تا در کار شهرستان و کارهایی که به شما مربوط نیست دخالت کنید و از امروز بنده اجازه نخواهم داد تا شما در کارها دخالت کنید چون غریبه با شهرستان هستید.

در این میان دادستان در پاسخ به دلخوش گفتند؛اینکه کجا خدمت می کنیم مهم درست دمت کردن است و اینکه مهم نیست غریبه ام ولی دردهای شهرستان را می بینم و می شناسم.

من به اینکه از کجا آمدم کار ندارم اجرای قانون با من دادستان است هر کسی از دستورات قانونی سر پیچی و تخلف کند قانون مجازات مشخص کرده و بنده طبق قانون مجازات را اجرایی و اعمال می کنم.

ابراهیم انصاری اظهار کرد: با توجه به ممنوع بودن تغییر کاربری اراضی زراعی و‌ باغی  مأموران جهاد کشاورزی موظفند با حضور نماینده دادسرا و در نقاطی که دادسرا نباشد با حضور نماینده دادگاه محل، ضمن تنظیم صورت مجلس رأساً نسبت به تخریب بنا و مستحدثات اقدام و وضعیت زمین را به حالت اولیه برگردانند.

دادستان صومعه‌سرا افزود: بدیهی است با انجام گشت‌های هفتگی موارد تغییر کاربری غیرمجاز مورد برخورد قانونی قرار گرفته و چنانچه از ناحیه ادارات متولی امر به صورت غیر قانونی نیز مجوزهایی داده شده باشد، اقدام قضایی در راستای تعقیب انجام می‌شود.

انصاری با با بیان اینکه نسبت به بناهای ساخته شده طی سال‌های اخیر در حریم بستر رودخانه نیز با رعایت تشریفات قانونی اقدام می‌شود تصریح کرد: در همین راستا کلیه تاسیسات مربوط به برق رسانی و … برای ساخت و‌ سازهای غیر مجاز نیز جمع‌آوری می‌شود.

دادستان صومعه‌سرا خاطرنشان کرد:امروز در ورودی شهرستان صومعه سرا جاده از حالت امنیتی خارج شده و لکه گیری ها و روکش دوام چندانی ندارد و این نشانه ضعف مجموعه راهداری است که هیچ نظارتی بر کارها ندارد..

وی افزود؛ در مورد کم کاری دیگر مدیران و ارگانها نیز ورود خواهم کرد تا حقی از مردم این شهرستان ضایع نشود.

تنظیم:زلیخا صفری

“بیشتر بخوانید

خروج عجیب دلخوش ازجلسه؛این بار نه در بهارستان

جنجال برای نشنیدن انتقاد از مدیران/وقتی می گویم ملی هستم ملی هستم/راست کردن تیر برق خمیده با حرف نه/قند خون ۴۰۰ نشانه فریادهای من است

“دادستان صومعه سرا تاکید کرد:

تمام عوامل دخیل در ساخت و سازهای غیر مجاز یا تصرف غیر قانونی تحت تعقیب کیفری قرار می‌گیرند

شورای اداری صومعه سرا،فرماندار+دلخوش