به گزارش صفیر گیلان؛حسین نحوی نژاد با اشاره به مشارکت اداره کل بهزیستی گیلان در اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، اظهار کرد: تاکنون گیلانیان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی به اداره کل بهزیستی در این زمینه کمک کرده اند. وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز رزمایش تاکنون ۱۱ هزار و […]

به گزارش صفیر گیلان؛حسین نحوی نژاد با اشاره به مشارکت اداره کل بهزیستی گیلان در اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، اظهار کرد: تاکنون گیلانیان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی به اداره کل بهزیستی در این زمینه کمک کرده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز رزمایش تاکنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در میان مددجویان بهزیستی توزیع شده است، گفت: ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده ۲ میلیارد و ۳۴۹ میلیون تومان است.

مدیرکل بهزیستی گیلان با تأکید بر اینکه جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران ادامه دارد، افزود: این اقلام توسط نیکوکاران در مؤسسات خیریه، نهادها، انجمن‌های نیکوکاری، تهیه و در قالب سبد کالا بین مددجویان در سطح گیلان توزیع شده است.

وی ادامه داد: مردم نیکوکار و خیر گیلان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۷۸۲۲۶۳۶ و یا شماره حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان ۴۱۵۲۰۳۴۵۴۱۵۲۹۹۴۴ یا شماره شبا ۷۷۰۱۰۰۰۰۴۱۵۲۰۳۴۵۴۱۵۲۹۹۴۴ ir نزد بانک مرکزی واریز کنند.

نحوی نژاد افزود: همچنین با شماره گیری کد دستوری #۵۰۰*۶۶۵۵* از طریق تلفن همراه شهروندان می‌توانند کمک‌های خود به نیازمندان اهدا کنند.