به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛ شرکت گاز گیلان در اطلاعیه ای از راه اندازی مجدد فرایند کنتورخوانی گاز گیلاعیه خبر داد. مردم عزیز گیلان با سلام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به اطلاع می رساند بحمدالله با همکاری و رعایت شما عزیزان گسترش ویروس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛ شرکت گاز گیلان در اطلاعیه ای از راه اندازی مجدد فرایند کنتورخوانی گاز گیلاعیه خبر داد.

مردم عزیز گیلان

با سلام

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به اطلاع می رساند بحمدالله با همکاری و رعایت شما عزیزان گسترش ویروس کرونا در استان کاهش یافته است.

بر همین اساس فرایند کنتورخوانی گاز که بعلت کرونا از اسفندماه سال گذشته متوقف گردیده بود، مجدداً از ۲۷ اردیبهشت ماه راه اندازی شده است. فلذا از مشترکینی که تاکنون شماره تلفن همراه خود را جهت دریافت پیامکی صورتحساب گاز ارسال نکرده اند تقاضا می گردد تا از طریق یکی از مبادی ذیل اطلاعات خود را ثبت نمایند.

۱- پیامک:

ارسال شماره اشتراک گاز به همراه ستاره و شماره یک، به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۶۱۹۴(مثال: ۱*۱۰۰۰۱۲۶۰۰۰۰)

تذکر مهم: با شماره تلفنی که می خواهید در آینده صورتحساب گاز برایتان پیامک گردد به شماره ۲۰۰۰۶۱۹۴ پیامک نمایید.

۲- سایت:

*مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران به آدرس www.nigc.ir

*مراجعه به سایت شرکت گاز استان گیلان به آدرس www.nigc-gl.ir

۳- نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) خدمات الکترونیک گاز گیلان:

نرم افزار خدمات الکترونیک گاز  از طریق سایت شرکت گاز استان گیلان به آدرس www.nigc-gl.ir قابل دریافت می باشد.

۴- ارائه اطلاعات به کنتورخوان های شرکت گاز استان گیلان

همچنین شما مشترکین محترم می توانید از طریق شماره تلفن ۳۴۱۴، سایت شرکت گاز گیلان، نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز و یا دستگاه های خودپرداز بانک ها، صورتحساب گاز خود را پرداخت نمایید.

در خاتمه از همه شما مشترکین گرامی تقاضا دارد تا با پرداخت بموقع قبوض صادر شده، این شرکت را در جهت خدمات رسانی هرچه بهتر یاری رسانید.

روابط عمو می شرکت گاز گیلان