به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از رشت، انیمیشن کوتاه جان‌پناه به کارگردانی میلاد پسندیده به عنوان اولین انیمیشن سال ۹۹ خانه پویانمایی اکران اینترنتی خواهد شد. صمدی، مدیر خانه پویانمایی گیلان و تهیه کننده اثر در این رابطه گفت: «جان‌پناه» روایتی تمثیل‌وار از سرگردانی بشر امروز در دریای افکار و اتفاقات است. وی تصریح […]

 

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از رشت، انیمیشن کوتاه جان‌پناه به کارگردانی میلاد پسندیده به عنوان اولین انیمیشن سال ۹۹ خانه پویانمایی اکران اینترنتی خواهد شد.

صمدی، مدیر خانه پویانمایی گیلان و تهیه کننده اثر در این رابطه گفت:
«جان‌پناه» روایتی تمثیل‌وار از سرگردانی بشر امروز در دریای افکار و اتفاقات است.

وی تصریح کرد: این اثر کوتاه با تکنیک سه بعدی رایانه‌ای تهیه شده و محصول کارگاه‌های آموزشی تولید محور خانه پویانمایی گیلان است.

حسن صمدی اظهار داشت: در حال حاضر شرایط اکران و برگزاری جلسات نقد و بررسی آثار فراهم نیست و ناگزیر به اکران و توزیع اینترنتی خواهیم بود.

صمدی با بیان عدم حمایت مراکز و سازمان‌های مرتبط با انیمیشن، عنوان کرد: عزم و اراده‌ای برای حمایت از سینمای کودک به خصوص انیمیشن وجود ندارد که موجب شکست پروژه‌های تولید و دفع مخاطب می‌شود.

وی در ادامه افزود: البته به همت جوانان متخصص و متعهد، این هنر صنعت پیشرفت‌های قابل‌توجهی به ویژه در سال‌های اخیر داشته است. امیدوارم با پیگیری‌هایی که هنرمندان این عرصه و بعضی از مسئولان این حوزه برای بازاریابی و ارتباط با بازارهای جهانی انجام می‌دهند، علاوه بر رشد فنی، جایگاه انیمیشن را از لحاظ اقتصادی هم ارتقا دهند تا علاوه بر جذابیت ویژه انیمیشن برای سرمایه‌گذاران، هنرمندان هم کمتر دغدغه‌های مالی و اقتصادی داشته باشند.

عوامل این اثر:
تهیه کننده: خانه پویانمایی گیلان
کارگردان: میلاد پسندیده
نویسنده: فاطمه رحمان‌نژاد
مدیر تولید: حسن صمدی
مجری طرح: لاکوی استودیو / استودیو پویاگران مارلیک
طراحی، مدلسازی و انیمیت:
زهرا زاهدی / فاطمه فرید یکتا
صفیه صابری / پانیذ هاشمی
فاطمه رحمان‌نژاد / طاهره جعفری