به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ پس از انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با انتخاب حاج خلیل بهروزی فر همراه بود تغییرات در کرسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی زمینه ساز تغییرات در شهرستانهای حوزه استحفاظی نمایندگان منتخب بهارستان نیز آغاز و بازار شایعات و اخبار انتصابات داغ تر می شود. در […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ پس از انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با انتخاب حاج خلیل بهروزی فر همراه بود تغییرات در کرسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی زمینه ساز تغییرات در شهرستانهای حوزه استحفاظی نمایندگان منتخب بهارستان نیز آغاز و بازار شایعات و اخبار انتصابات داغ تر می شود.

در این راستا شنیده ها حکایت از آن دارد که تغییرات در دو شهرستان فومن و شفت استارت خورد و  در اولین تغییر  قرعه به نام  رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان  فومن افتاد و موسی زاده جای خود را به عظیم نوروزی از یاران دیرینه بهروزی فر داد.

طی حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان مهندس عظیم نوروزی به عنوان رییس جدید کمیته امداد شهرستان فومن معرفی و منصوب شد.

لازم بذکر است نوروزی از مدیران موفق و نمونه استان گیلان است که سابقه ۲سال معاونت این اداره در فومن و همچنین ۷ سال ریاست کمیته امداد شهرستان ماسال را در پرونده خود دارد و حالیه به عنوان رییس کمیته امداد شهرستان فومن منصوب گردید.

کمیته امداد 974b57bb-d253-4709-b6c0-d86dd5dc8b24

در شهرستان شفت

 صغری شاد  به سمت مدیر آموزش و پرورش شفت منصوب شد

حمایت بهروزی فر ازتحقق شعار حضور بانوان در عرصه های مدیریتی

شعار های انتخاباتی و مقدار پایبندی منتخبان وگروه های سیاسی به شعار شب های انتخابات، یکی از بحث های همیشه مطرح محافل سیاسی و اجتماعی بوده و دربیشتر مواقع نیز به این شعارها کمتر عمل شده است‌.

بهروزی فر با حمایت از صغری شاد بانوی معلم پرسابقه شفتی در انتصاب بعنوان مدیر آموزش و پرورش حضور بانوان بومی در عرصه های مدیریتی شهرستان های فومن و شفت و استان گیلان را کلید زد وو گامها را در راستای تحقق شعار  انتخاباتی خود محکم نهاد و می رود تا این گام محکم تر برداشته شود .

آموزش و پرورش شفت

طبق شنیده ها بانوان دیگر و مدیران دیگر  نیز در سطح شهرستان های فومن و شفت برای تصاحب کرسی های سازمان های حمایتی و خدماتی و آموزشی مدنظر ادارات کل مطبوع هستند.

با تمام این اوصاف نگاه ها همچنان به دستان حاج حاج خلیل بهروزی فر است ,مردی که همای سعادت در اسفند ۹۸ بر دوشش نشست چه تصمیمی خواهد گرفت؟ آیا مرد محبوب این روزهای فومن اقدام به تغییرات گسترده در بین مسئولین اجرایی دو شهرستان خواهد کرد؟ آیا در انتصاب افراد جدید اصول انقلابی بودن و ولایت مدار بودن  مد نظر قرار خواهد گرفت؟ آیا منتخب جوان و خوش آتیه فومنی با نگاهی واقع بینانه از وجود افراد متعهد، کاردان و خبره استفاده خواهد کرد؟

//و اما یک نظر  و توصیه خطاب به نماینده محبوب و مردمی؛ در دو شهرستان فومن و شفت مدیرانی هستند که فقط و فقط نگاهشان به صندلی که بر آن تکیه زدند می باشد و هرگز خود را به آب و آتش نمی زنند و تنها می خواهند مدیر بمانند و مردم در نگاهشان مردمند و اما هستند مدیران در این شهرستان که اگر چه بدون هیاهو و چرا خاموش کار می کنند و توانشان وزارتی است و مدیری که توان وزارتی دارد می تواند پول و اعتبارات و خدمات را به شهرستان بیاورند که امید است نگاه نماینده شهرستان به این مدیران ویژه باشد و در ماندگاریشان بیشتر تلاش کنند اگر چه گذشت زمان مشخص خواهد کرد که چه اتفاقاتی در دو شهرستان می افتد و آیا ما شاهد حضور مدیران بیشتر وزارتی در شهرستان خواهیم بود یا خیر؟!

تنظیم/زلیخا صفری