اختصاصی/صفیر گیلان؛جشنواره مالک اشتر با معرفی رده های  برتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فومن در سال ۹۸ شامگاه روز گذشته با حضور فرماندار و مسئولان نظامی و انتظامی و اقشار بسیج و مردم در سالن شهدای خدمتگذار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با رعایت پرتکل های بهداشتی برگزار شد. سرهنگ حمید جانباز در این […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛جشنواره مالک اشتر با معرفی رده های  برتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فومن در سال ۹۸ شامگاه روز گذشته با حضور فرماندار و مسئولان نظامی و انتظامی و اقشار بسیج و مردم در سالن شهدای خدمتگذار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با رعایت پرتکل های بهداشتی برگزار شد.

سرهنگ حمید جانباز در این همایش ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) و دهه ولایت و امامت گفت:انشاء الله توفیق زیارت امام رئوف و مهربانی که بخاطر شیوع کرونا از ما سلب شده به زودی نصیب مسلمانان شود.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی به عنوان یکی از ارکان اصلی هر سازمان محسوب می‌شود افزود: امسال نیروهای بسیج و  سپاه و علمای بسیجی به جهت موفقیت‌هایی که به دست آورده به عنوان نیروی برتر شهرستان باید در شهرستان معرفی و تجلیل شوند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن فعالیت اقشار بسیج و روحانیون و مردم و خیران را در ایام کرونا دو بخش خواند و گفت:،بخش اول قبل فرمایش حضرت آقا و ایجاد کارگاههایی برای تولید ماسک  و مواد ضد عفونی کنند بود و قبل از اینکه ما ورود کنیم بسیجیان ما آتش به اختیار این کار را در شهرستان شروع کردند.

وی تفکر بسیجی را تشخیص و حل مشکلات جهاد گونه خواند وگفت:بسیجی با مال و جان خود واردجهاد معنوی می شود وبسیجیان همیشه پیش رو بودند.
سرهنگ جانباز تصریح کرد؛در این شهرستان فرماندار با عملکرد فوق العاده وکادر درمان هم با عملکرد جهادی و شب زنده داری خدمات دهی کردند و این قابل تحسین است.

وی در بخش دوم مبارزه با ویروس کرونا به طرح مواسات که نگاه مالک اشتر زمان و رهبر فرزانه بود اشاره و افزود: بسیجیان ما جانانه عمل کردند و در مواسات ۸ هزار بسته در شهرستان به همت خیران توزیع شد
و این عملکرد فوق العاده بود.
فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه در جشنواره مالک اشتر ابزار ما دنیایی و محاسبه عدد مقدار و عده نیست بلکه اخلاس است

وی تصریح کرد؛اجرو پاداش  واقعی هر کار و عملکرد با خداست و انشاء الله برای همه محاسبه شود  افزود:

سرهنگ جانباز با اشاره به اینکه جشنواره مالک اشتر هر ساله در بین سطوح مختلف نیروها برگزار می‌شود گفت:معرفی فرماندهان و مسئولان برتر در رده های مختلف، توسعه فرهنگ شایسته سالاری، ایجاد زمینه تعالی بخشی سازمانی و ایجاد یکپارچگی و همسویی از جمله اهداف این جشنواره است.

وی تصریح کرد: فرماندهان پایگاه مقاومت، حوزه مقاومت، کانون‌های بسیج، نواحی مقاومت و معاونت‌های ستاد سپاه ناحیه فومن در این جشنواره تشویق می‌شوند.

سرهنگ جانباز  به رده هایی که در ایام کرونا شبکه سازی کرده و کمک رسانی به محرومان داشتند ونیز
رده هایی که کار فرهنگی دارند و اینها باید به عنوان الگو معرفی شود گفت:خداوند توفیق دهد بسیجی بمانیم.

در این مراسم از خانواده شهید بسیجی و پاسدار شهید ولی رنجبر تجلیل شد.

خبرنگار/زلیخا صفری راسته کناری