به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛: آئین تودیع و معارفه فرماندار انزلی صبح امروز پنجشنبه با حضور ارسلان زارع استاندار گیلان برگزار شد. در این مراسم ضمن قدردانی از اسماعیل حیدری آزاد فرماندار پیشین، اسماعیل میرغضنفری به عنوان فرماندار جدید انزلی معرفی شد. «اسماعیل میرغضنفری» در این مراسم با تشکر از همراهی و مساعدت […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛: آئین تودیع و معارفه فرماندار انزلی صبح امروز پنجشنبه با حضور ارسلان زارع استاندار گیلان برگزار شد. در این مراسم ضمن قدردانی از اسماعیل حیدری آزاد فرماندار پیشین، اسماعیل میرغضنفری به عنوان فرماندار جدید انزلی معرفی شد.

«اسماعیل میرغضنفری» در این مراسم با تشکر از همراهی و مساعدت «دنیامالی» نماینده مجلس و رییس مجمع نمایندگان استان، اظهارداشت: از شهرستان مهربان لاهیجان به شهر قهرمان‌پرور بندرانزلی وارد شدم، امیدوارم بتوانم بین مهربانی و قهرمانی الفت ایجاد کنم.
فرماندار جدید انزلی با بیان اینکه سرلوحه کارم قانون است و در ذیل قانون از توصیه‌های استاندار و سیاست‌های ابلاغی برای ادامه مسیر خود بهره می‌گیرم از خدمات شایسته حیدری آزاد در پیگیری مطالبات مردم شهرستان بندرانزلی تقدیر کرد و خاطر نشان شاخت: امیدواریم ادامه دهنده این مسیر با عمل به توصیه‌های استاندار در چارچوب دستورات اداری باشم.
وی متذکر شد: اجرای این دستورات نیازمند تعامل است و ضمن احترام به همه عقاید و جناح‌های سیاسی، زیر آسمان جمهوری اسلامی با همه این اقشار و تعامل خواهم داشت.
میرغضنفری تاکید کرد: فرماندار نماینده حاکمیت و نظام است به همین منظور هیچگاه دیدگاه سیاسی و معیارهای شخصی خود را در کار دخالت نداده و از همه جناح‌های سیاسی در کار بهره می‌گیرم.