به گزارش صفیر گیلان؛حجت الاسلام سید حامد میر حسینی اظهار داشت: یک هزار متر از موقوفه فخر الدوله واقع در بخش لشت نشا با اقدام قضایی و خلع ید از متصرف، به موقوفه بازگشت. رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت گفت: ارزش اراضی رفع تصرف شده ۸۰۰ میلیون تومان است. وی خاطرنشان کرد: زمین […]

به گزارش صفیر گیلان؛حجت الاسلام سید حامد میر حسینی اظهار داشت: یک هزار متر از موقوفه فخر الدوله واقع در بخش لشت نشا با اقدام قضایی و خلع ید از متصرف، به موقوفه بازگشت.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت گفت: ارزش اراضی رفع تصرف شده ۸۰۰ میلیون تومان است.
وی خاطرنشان کرد: زمین رفع تصرف شده برای سرمایه گذاری به متقاضیان اجاره داده می‌شود.
میر حسینی اعلام کرد: تا پایان سال و با اقدامات صورت گرفته سه هزار متر دیگر از اراضی موقوفه فخر الدوله رفع تصرف شده و به موقوفه تحویل می‌شود.
وی با بیان اینکه نیت موقوفه فخر الدوله تامین هزینه های درمانگاه لشت نشا است، گفت: کسانی که مستاجر رقبات این موقوفه هستند با پرداخت اجاره خود در واقع به شهر خود کمک می کنند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت تاکید کرد: با نیت موقوفه فخرالدوله، لشت نشا استعداد تبدیل شدن به قطب درمانی در شمال کشور را دارد.
وی اظهار داشت: در هشت ماه بیش از ۲۴۸ میلیون تومان از محل درآمد موقوفه فخر الدوله در درمانگاه لشت نشا هزینه شده است.
میرحسینی گفت: این هزینه ها به صورت نصب سقف کاذب، کاشی کاری درمانگاه، تعمیر فاضلاب و نوسازی سرویس بهداشتی و خرید تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی بوده است.