کلید دولت، برای قفل مسکن مهر فومن /مسکن مهر فومن در سایه نامهربانی به دست سرمایه گذاران بخش خصوصی رسید

  پرینت
کلید دولت، برای قفل مسکن مهر فومن /مسکن مهر فومن در سایه نامهربانی به دست سرمایه گذاران بخش خصوصی رسید
شناسه خبر : 37869 | تاریخ انتشار : 22 مرداد 1399 - 17:22 | 77749 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیر گیلان/یادداشت؛زلیخا صفری،مسکن مهری که بعد از سالها دست به دست شدن  به جای متقاضیان مردمی و مردمان فاقد مسکن شهرستان و مردمان کم برخوردار  به بخش خصوصی رسید. طرح مجلس برای رفع مشکل مسکن چه بوده و چه هست؟ کلید دولت، برای قفل مسکن مهر فومن چیست؟ سایه سنگین تورم بر بازار حال و […]

صفیر گیلان/یادداشت؛زلیخا صفری،مسکن مهری که بعد از سالها دست به دست شدن  به جای متقاضیان مردمی و مردمان فاقد مسکن شهرستان و مردمان کم برخوردار  به بخش خصوصی رسید.
طرح مجلس برای رفع مشکل مسکن چه بوده و چه هست؟
کلید دولت، برای قفل مسکن مهر فومن چیست؟
سایه سنگین تورم بر بازار حال و آینده مسکن  چه بر سر متقاضیان مسکن مهر می آورد؟
باید تاکید کنم که نگاه بنده تخریب دولت قبل  و یا حال است و نه نگاهم،نگاه  پوپولیستی است زیرا پروژه های زیادی را در استان گیلان مورد رسیدگی قرار داده ایم که نقطه نهایی می رسد به عدت تکمیل و یا رها شدن پروژه و یا عدم اعتبارات و یا وضعیت خراب اقتصادی و جابجایی مدیران یا رای نیاوردن نمایندگان و یا ،یا……

کارنامه درخشان اداره کل راه و شهرسازی و عملکرد بسیار ضعیف آن باعث شده که مردم فومن از مدتها پیش به تاخیر های اداره کل ره و شهرسازی عادت کرده باشند.

اهالی فومن هر زمان که قصد خروج ار شهر به سمت رشت را دارند  تندیس بزرگ تاخیر در ساختن، اداره کل شهرسازی را روبه روی خود میابند و پس از یک دور زدن آن فومن را به سمت رشت ترک می گویند،البته یکی از این شاهکار های اداره راه در ملاسرا نیز از مردم و مسافران استقبال می کند. پلهای و راهها بماند که چه می کند با مردمان منطقه ،پس تاخیر در اتمام ساخت پروژه برای مردم فومن به امری عادی بدل می شود وقتی که پای اداره راه و شهرسازی در میان باشد.

پروژه مسکن مهر فومن که از سال ۸۸ تا کنون در دست ساخت است درست از همان بدو امر و روزی که کلنگش بر زمین نشست با مخالفت های زیادی همراه شد،اولین موردی مخالفین  روی آن اتفاق نظر داشتند، مکان در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه بود که در روستای کردآباد فومن و در کنار رودخانه ایی که دارای زمینی شنی و سست بود واقع شده و امروز مشخص شد که این زمین برای خانواده بزرگ عمویی است پس چگونه روی زمین دیگران خانه ساختید.

پیگیری لاک پشت گونه مسکن مهر  در طی سالها بنده را بر این داشت که بنویسم درد دلها را ،
آنجا که متقاضی گفت: امیدواریم یک روز هم که از عمر کسانی که این پروژه را در شهرستان با نام مهر و مهربانی شروع کردند و با نامهربانی رها نمودندمانده تاوان این ظلمی که به من و خانواده ام و متقاضی های مسکن مهر روا کرده اند  را بدهند و من هرگز نمی گذرم زیرا در این آشفته بازار دیگر نمی توانم صاحب مسکن شوم.
در مسکن مهر فومن خائن چه کسی بود.
کجای دنیا خانه دار کردن قشر ضعیف  یعنی خوردن و بردن است.
وزیری  و مدیری که کاخ نشین باشد از حاشیه نشینی و مستاجری  چگونه یاد می کند و حرف می‌زند.
کاش آنان که مسکن مهر فومن را در گذشته علارغم اعتبارات و ارزانی بازار مسکن چنین بی سر و سامان کردند که هر لحظه بیشتر بلغزد و متقاضیان اندک اندوخته واگذار شده خود را برای خرید مسکن پس بگیرند لطف کنند استعفا بدهند در هر مسندی که هستند این هم واسته مردمان حاشیه نشین شهرستان ومن است..
 دلال مسکن مهر فومن از آغاز شروع طرح چه کسی یا کسانی بودند که امروز علارغم به دست گرفتن این پروژه به دست تعدادی افراد صادق و امین در شرکت تعاونی مسکن مهر   کار از دستشان خارج شد زیرا مسکن مهر فومن بیشترین واحد های آن به بش صوصی واگذار گردید .

 پروانه ساخت مسکن مهر فومن دارای ۵۸۰ واحد است که ۵۴۰ واحد پی‌ریزی، ۳۵۰ واحد اسکلت بنا و ۲۵۰ واحد را سربندی و بلوک‌بندی کردند و تعدادی نزدیک به ۶۰ واحد واگذار و نزدیک ۳۰ واحد هم در حال تکمیل است و ما بقی!!!!!!

.

 مسکن مهر فومن دارای مشکلات زیادی است،زیرا به متقضایان مسکن مهر جفا صورت گرفته زیرا پروژه‌ای که قرار بود ظرف ۲ سال تحویل داده شود بیش از ۱۰ سال به طول انجامیده است.

مسکن مهر فومن فاجعه آمیز ترین پروژه در سالهای گذشته بوده و این را به کرات نوشتیم

بیشتر بخوانید

یادداشتی از زلیخا صفری با عنوان ؛نام مهر را یدک می کشم،اما روی ستونهای بی مهری قرار گرفتم

مسکن مهر فومن فقط در حد یک آرزوی کوچک;با تمام سختگی پول جمع کردیم تا خانه دار شویم ؛در سال۶/۴/ ۹۴

تنظیم گزارش؛زلیخا صفری راسته کناری
برچسب ها
نوشته های مشابه
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
توزیع ۲۷ هزار نهال توت بین نوغانداران فومنی
استقبال سرمایه گذاران چینی از بسته‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.