به گزارش صفیر گیلان ؛ میر شمس مومنی‌زاده فرماندار بندرانزلی صبح امروز  از ستاد انتخابات این شهرستان بازدید کرد و گفت:تا کنون بیش از  ۱۸ نفر در حوزه انتخابیه شهر بندر انزلی نام نویسی کرده اند که از این تعداد، سه داوطلب زن و ۱۵ داوطلب مرد هستند. وی افزود: تعداد داوطلبان در حوزه […]

 

به گزارش صفیر گیلان ؛ میر شمس مومنی‌زاده فرماندار بندرانزلی صبح امروز  از ستاد انتخابات این شهرستان بازدید کرد و گفت:تا کنون بیش از  ۱۸ نفر در حوزه انتخابیه شهر بندر انزلی نام نویسی کرده اند که از این تعداد، سه داوطلب زن و ۱۵ داوطلب مرد هستند.
وی افزود: تعداد داوطلبان در حوزه انتخابیه روستایی بخش مرکزی شهرستان بندرانزلی تا کنون ۵۶ نفر است.
مومنی زاده تاکید کرد: به دلیل تراکم حضور متقاضیان در ایام باقی‌مانده و احتمال ترافیک در شبکه سامانه ثبت‌نام جامع انتخابات در روزهای پایانی ، داوطلبان از طریق فرمانداری نسبت به ثبت‌نام در اسرع وقت اقدام کرده و نام نویسی را به روزهای آخر موکول نکنند.
وی خاطر نشان کرد: براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت کشور ، ثبت‌نام از داوطلبان در فرمانداری بدون گواهی عدم سوء پیشینه و مشروط بر متعهد شدن داوطلب برای ارائه مدرک عدم سوء پیشینه تا تاریخ ۲۱ فروردین ماه امسال امکان پذیر است.
فرماندار انزلی با اشاره به اینکه تا کنون در روند ثبت نام انتخابات مشکلی وجود ندارد، یادآور شد: پس از ثبت نام داوطلبان و دریافت پاسخ استعلام ها بر اساس قانون، رسیدگی به صلاحیت داوطلبان آغاز خواهد شد.
مومنی زاده تصریح کرد: تمام تلاش فرمانداری ، ستاد انتخابات و همچنین مسئولان و دستگاه های اجرایی شهرستان بندرانزلی در جهت مشارکت حداکثری و فراهم سازی بستر های لازم برای برگزاری انتخابات قانونمند است تا مردم نیز با‌ اعتماد کامل به مجریان انتخابات، نمایندگان خود را برای شوراهای اسلامی شهر و روستای خود انتخاب کنند.
شهرستان بندرانزلی با دو بخش، دو دهستان و ۲۸ روستا ، در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است. داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر انزلی برای کسب هفت کرسی در این شورا با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح دوشنبه ۳۰ اسفندماه سال ۱۳۹۵ در فرمانداری ها و بخشداری های گیلان آغاز شده و تا پایان وقت اداری یکشنبه ششم فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۹ اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود./ایرنا