به گزارش اختصاصی صفیر گیلان، حسین اسماعیل پور در نشست با نامزدهای انتخابات شوراهای سه شهر فومن، ماسوله و مالکوان که در فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد، با اشاره به اینکه امنیت انتخابات امسال توسط نیروی انتظامی و سپاه اجرایی می شود اظهار کرد:سپاه تنها ارتش انقلابی  و مردمی در طول تاریخ انقلاب  و همیشه […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان، حسین اسماعیل پور در نشست با نامزدهای انتخابات شوراهای سه شهر فومن، ماسوله و مالکوان که در فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد، با اشاره به اینکه امنیت انتخابات امسال توسط نیروی انتظامی و سپاه اجرایی می شود اظهار کرد:سپاه تنها ارتش انقلابی  و مردمی در طول تاریخ انقلاب  و همیشه به امنیت کشور کمک کرده است.

photo_2017-05-09_12-21-05

وی با تأکید بررعایت قوانین انتخاباتی توسط تمامی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا، افزود: با هرگونه بی قانونی از سوی  کاندیداها برخورد قاطع می شود.

 ایشان تصریح کرد؛جمعیت شهرک تاریخی ماسوله مشخص است  و اگر تعداد آراء در صندوقها بیشتر از آن عدد باشد باطل می شود زیرا من حافظ امنیت نظام هستم و نه چپ و نه راست و فقط قانون را رعایت می کنم.

فرماندار فومن با اشاره به درخواست تعیین یک فضای باز عمومی برای مناظره، بیان افکار و برنامه ها از سوی کاندیداها، گفت: دو سالن اداره ارشاد و تالار شهید بهشتی آموزش و پرورش برای سخنرانی حامیان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان فومن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابات شوراها می توان از ظرفیت و پتانسیل شهر به ویژه مساجد بهره برد، خاطرنشان کرد: یکی از مساجد شهر فومن برای کلیه ۳۷ کاندید این شهر درباره ارائه برنامه های خود زمان تعیین کرده که اقدام قابل ملاحظه و مثبتی است.

اسماعیل پور با اشاره به اینکه مسجد تنها یک مکان دینی و مذهبی نبوده و باید در فعالیت های سیاسی نیز از ظرفیت مساجد استفاده شود ، تصریح کرد: اما باید برای اجرای چنین برنامه هایی در سطح مساجد عدالت رعایت شده و سلیقه ای عمل نشود.

ایشان تاکید کرد؛من حافظ امنیت  نظام در این شهرم و نه چپ نه راست  و فقط قانون را رعایت می کنم.

اسماعیل پور آینده همگان را فقط به انتخابات  ندید و گفت:ما بعد از انتخابات مراودات سازمانی،اجتماعی و.. داریم و آنهایی که قدرت شکست و یا پیروزی ندارند نیایند.

فرماندار فومن با تأکید براینکه در این دوره از انتخابات فضای مجازی به عنوان محلی برای تبلیغات توسط کاندیدا انتخاب شده است، افزود: داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا باید بر روی کوچک ترین فعالیت خود در این فضا دقت نظر داشته و با احتیاط عمل کنند.

فرماندار فومن از نامزدهای انتخاباتی شورای شهر خواست تا اخلاق را در کنار قانون رعایت کنند و گروههای خود را بشناسند و اینده شهر را با این گروه و آدمین ها تحت شعاع قرار ندهید وانتخابات را ملی ببینیم و منطقه ای عمل کنیم  تا شاهد توسعه و پیشرفت باشیم.