به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلام کلانشهر رشت به روز بیماران خاص اشاره و افزود: علارغم قدمهای که در حوزه سلامت برداشته شده است نارضایتی های مردمی در بخش درمان در حوزه بیماری خاص دیده می شود. سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت  ضمن تقدیر از اصحاب رسانه در ایجاد شور انتخاباتی و […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلام کلانشهر رشت به روز بیماران خاص اشاره و افزود: علارغم قدمهای که در حوزه سلامت برداشته شده است نارضایتی های مردمی در بخش درمان در حوزه بیماری خاص دیده می شود.

photo_2017-05-09_04-55-19

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت  ضمن تقدیر از اصحاب رسانه در ایجاد شور انتخاباتی و تبریک روز جوان گفت:جوانان سرمایه های کشورو اثر گذار در پیشرفت کشورهستند و من امیدوارم در دولت آینده به جوانان توجه بیشتر شود.

شیرزاد به روز بیماران خاص اشاره و افزود: علارغم قدمهای که در حوزه سلامت برداشته شده است نارضایتی های مردمی در درمان در حوزه بیماری خاص دیده می شود.

سخنگوی شورای اسلامی کلان شهر رشت به خدمات انجام شده در حوزه رفاعیات و تقویت مراکز درمانی و سلامت اشاره و گفت: این خدمات کافی نیست و باید به مراکز درمانی بیماران خاص بیشتر توجه شود.

ایشان به پیروزی  خروشان تیم سپید رود رشت  که شادی خروشان مردمی را به همراه داشت اشاره و افزود:شورای چهارم تقویت و حمایت این تیم را داشته و انشاءالله این حمایت ادامه دار باشد.

فاطمه شیرزاد افزود: زمانی که در پارلمان شهری هستیم بایستی از حاشیه ها دوری و خدمت به مردم را مد نظر قرار دهیم تصریح کرد؛من امیدوار هستم تا تلاش های چهارساله شورای اسلامی کلانشهر رشت مورد قبول مردم قرار گیرد.
سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: پرداخت حقوق کارکنان بخش خصوصی، کارگران ، نگهبانان و سایر نیروها در مجموعه شهرداری کلانشهر رشت آغاز شده که بایستی سرعت بیشتری بگیردو مصوبه به شهرداری ابلاغ شده و این مجموعه از منابع مالی پرداخت حقوق را در دستور کار قرار دهد.

وی به جشنهای نیمه شعبان در محلات رشت اشاره و افزود: خبرنگاران و رسانه ها در جشنهای محلی ملات حضور پیدا کنند./زلیخا صفری