به گزارش صفیر گیلان؛ فرماندار شهرستان لاهیجان در مراسم معارفه اعضای جدید هیات نظارت این شهر با تاکید بر برگزاری انتخاباتی امن و سالم گفت: داوطلبان شهر و روستاها می بایست در چارچوب قانون حرکت کنند. سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: ما به عنوان مجری امر انتخابات تمام تلاش […]

به گزارش صفیر گیلان؛ فرماندار شهرستان لاهیجان در مراسم معارفه اعضای جدید هیات نظارت این شهر با تاکید بر برگزاری انتخاباتی امن و سالم گفت: داوطلبان شهر و روستاها می بایست در چارچوب قانون حرکت کنند.

سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: ما به عنوان مجری امر انتخابات تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم به کار می گیریم لذا داوطلبان شهر و روستاها می بایست در چارچوب قانون حرکت کنند.

احمدی گفت: افرادی که به شورا راه پیدا می کنند باید تلاش آن ها بر این باشد تا مردم احساس خوشبختی و امنیت کرده و از آرامش اجتماعی برخوردار باشد.
اکبر درزی اسلام، دبیر و سخنگوی هیات عالی نظارت استان در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه هر مسوولی در هر مقامی باید برای تامین و فراهم کردن آرامش و احساس امنیت واقعی حیات اجتماعی مردم تلاش کند،اظهار داشت: هیات عالی نظارت استان، در این دوره از انتخابات، نسبت به حفظ آبرو و حیثیت افراد تمام تلاش خود را به کار بسته است.
وی خاطرنشان کرد: انتخابات بدون متولی برگزار نخواهد شد و افراد در منصب های اجرایی و نظارت باید امور را به دست گرفته تا انشااله این امر مهم به نحو مطلوب برگزار شود.

سخنگوی هیات عالی نظارت استان، تصریح کرد: اعضای جدید هیات نظارت شهرستان لاهیجان باید در این مقطع حساس نزدیک به روز انتخابات، با جدییت و همیت بیشتری امور مربوط به نظارت را به سرانجام برسانند.
احمد آقائی قائم مقام دبیرخانه هیات نظارت استان ضمن تقدیر از نماینده مجلس شهرستان لاهیجان، فرماندار و اعضای قبلی هیات نظارت، با بیان اینکه بر اساس قانون، وظیفه تایید صحت و سلامت انتخابات بر عهده هیات های نظارت شهرستان ها است، افزود: هیات های نظارت بر اساس دلایل مستند، متقن و مستدل نسبت به بررسی پرونده های افراد اقدام می نمایند.

وی تاکید کرد: علی رغم اینکه با استعفای اعضای قبلی هیات نظارت لاهیجان مخالف بودیم و تلاش کردیم به سمت خود بازگردند، این امر میسر نشد به ناچار اعضای جدید با دستور دکتر دلخوش رییس هیات عالی نظارت استان، از میان معتمدین انتخاب و برای ادامه این مسیر منصوب شدند.

آقایی با بیان اینکه تمام اقدامات هیات عالی نظارت استان بر اساس برنامه زمان بندی از پیش تعیین شده به درستی اجرا شده است گفت: در این یک هفته باقیمانده تا روز انتخابات، کارشناسان این هیات نسبت به آموزش ناظرین و بازرسین صندوق های اخذ رای در شهرستان های استان گیلان اقدام خواهند کرد.

قائم مقام دبیرخانه هیات نظارت استان در پایان، تاکید کرد: در انتخاب اعضای جدید فرماندار دخالتی نداشته و این افراد از لیست معتمدینی که از ابتدای شروع به فعالیت هیات عالی نظارت استان از تمام شهرستان ها توسط نهادهای ذیربط معرفی شده بودند، انتخاب و منصوب شدند.