به گزارش صفیرگیلان؛  عصر امروز به مرکز به  ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش‌نشانی از آتش سوزی سه باب منزل  اطلاع داده شد که سریعا ۱۷ دستگاه خودروی اطفایی و نجات بهمراه ۵۱ آتش نشان از ۷ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در بلوار شهید بهشتی _بن بست شهید هادی پور اعزام شدند. بابک رمضانی‘ رییس […]

به گزارش صفیرگیلان؛  عصر امروز به مرکز به  ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش‌نشانی از آتش سوزی سه باب منزل  اطلاع داده شد که سریعا ۱۷ دستگاه خودروی اطفایی و نجات بهمراه ۵۱ آتش نشان از ۷ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در بلوار شهید بهشتی _بن بست شهید هادی پور اعزام شدند.

بابک رمضانی‘ رییس سازمان آتش نشانی با اشاره به حجم بالای آتش، افزود: با توجه به نبود دیوار آتش بر آتش‌نشانان از ۳ طرف آتش را محاصره کردند تا نسبت به اطفای کامل و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کنند.

وی با اشاره به تلاش نفس گیر آتش نشانان افزود: با توجه به تجمع و دخالت بیش از پیش برخی از شهروندان؛ خوشبختانه توانستیم در کمتر از ۱۰ دقیقه آتش را مهار کنیم.

رمضانی در ادامه از مصدومیت ۳ تن از آتش نشانان بواسطه آسیب دیدگی از ناحیه چشم – دست و دود گرفتگی خبر داد و گفت: به حمد الله با تلاش امدادگران حاضر در محل حادثه هر ۳ آتش نشان به صورت سرپایی مداوا شدند و هم اکنون حال عمومی هر ۳ آتش نشان خوب است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه متاسفانه بسیاری از رانندگان خودروهای عبوری و شهروندان با توقف در محل حادثه به تماشا می پرداختند، گفت: از تمامی شهروندان خواستاریم در زمان بروز حادثه با عدم تجمع و رعایت اصول ایمنی، یاریگر آتش نشانان شهرشان باشند.