به گزارش صفیر گیلان -فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف ۱۲۵ کیلوگرم تریاک و ۹۰ کیلوگرم حشیش دراستان، گفت:در این عملیات دو قاچاقچی ۴۵ ساله و۵۰ ساله دستگیر شدند. سردار “محمدرضا میرحیدری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت:‌ در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت […]

به گزارش صفیر گیلان -فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف ۱۲۵ کیلوگرم تریاک و ۹۰ کیلوگرم حشیش دراستان، گفت:در این عملیات دو قاچاقچی ۴۵ ساله و۵۰ ساله دستگیر شدند.

سردار “محمدرضا میرحیدری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت:‌ در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان بررسی موضوع را در دستور کارخود قراردادند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموران عملیات ویژه با تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، افزود: ماموران با بررسی سرنخ‌ها موفق به شناسایی و متوقف کردن خودروی کاویان این قاچاقچی درمنطقه سراوان شهرستان رشت شدند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۲۵ کیلوگرم تریاک و ۹۰ کیلوگرم حشیش کشف شد، تصریح کرد: در این عملیات دو قاچاقچی ۴۵ ساله  و۵۰ ساله دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی برای سیر مراحل قانونی، از شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک را به سرعت با پلیس در میان بگذارند.#