به گزارش صفیر گیلان؛سردار”محمدرضا میرحیدری” به همراه تعدادی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی به مناسبت هفته قوه قضائیه با “سیدکمال الدین موسوی” رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان گیلان دیدار کردند . رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان گیلان در این دیدار با تقدیر از نگاه مثبت فرمانده انتظامی استان گیلان نسبت به […]

به گزارش صفیر گیلان؛سردار”محمدرضا میرحیدری” به همراه تعدادی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی به مناسبت هفته قوه قضائیه با “سیدکمال الدین موسوی” رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان گیلان دیدار کردند .

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان گیلان در این دیدار با تقدیر از نگاه مثبت فرمانده انتظامی استان گیلان نسبت به سازمان قضائی، گفت: این سازمان تلاش می کند تا با حداکثر توان، وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهد.

وی با اشاره به سال پرکار و سخت نیروی انتظامی، تصریح کرد:‌ نقش پلیس در امنیت مطلوب جامعه مثال زدنی و انکارناپذیر است.

سیدکمال الدین موسوی اطاعت تمام و کمال از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت از مظلومان را از اهداف بزرگ دستگاه قضا برشمرد و افزود: دستگاه قضائی میراث‌دار شهید دکتر بهشتی و دنباله رو برنامه‌های عدالت محور این شهید است.

وی با تاکید بر حرکت منسجم وهوشمندانه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد:‌ فریاد انزجار از ایادی استکبار بار دیگر در تمام جهان طنین انداز شد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان گیلان با اشاره به اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های خطیر آن، اظهار داشت: اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به مشکلات عمومی و حمایت از حقوق مشروع کارکنان نیروهای مسلح، مورد توجه سازمان قضائی است.

سردار “محمدرضا میر حیدری” فرمانده انتظامی استان گیلان نیز در ابتدای این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قوه قضائیه، گفت: هماهنگی دستگاه‌های مختلف، امنیت استان گیلان را در سطح بسیار مطلوبی حفظ کرده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کاهش ۱۹ درصدی جرایم نسبت به سال گذشته، تصریح کرد: تلاش رده‌های نظارتی تاثیر زیادی در کاهش این آمار داشته است.

وی با تصریح بر اینکه استان گیلان رتبه برتر کشوری را در طرح نوروزی پلیس کسب کرده است، خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش و آگاه سازی کارکنان و در زمینه ارتقای سطح دانش تخصصی، گام های بلندی برداشته شده است.

سردار میرحیدری دستگاه قضا را یکی از شریف‌ترین دستگاه‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام و تاکید کرد: با تعامل مناسب وتلاش دستگاه قضائی هماهنگی خوبی بین دستگاه ها بوجود آمده است.

گفتنی است، در این نشست لوح تقدیری با امضاء معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح کشور در خصوص برگزاری مناسب مجمع پیشگیری از وقوع جرم سال ۹۵ استان گیلان توسط رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان تقدیم سردار “محمدرضا میر حیدری” شد.// پایگاه خبری پلیس ایران