به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان، فیروز فاضلی اظهار کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به منظور فعال کردن مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان در زمینه محیط زیست، مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان» را برگزار می‌کند. به گفته وی؛ این مسابقه با هدف گسترش سطح آگاهی شهروندان در زمینه محیط زیست […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان، فیروز فاضلی اظهار کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به منظور فعال کردن مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان در زمینه محیط زیست، مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان» را برگزار می‌کند.

به گفته وی؛ این مسابقه با هدف گسترش سطح آگاهی شهروندان در زمینه محیط زیست و ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ و اخلاق زیست محیطی در گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه آثار ارسالی باید در قالب «گزارش»، «مقاله» و «عکس» تهیه شده باشد، افزود: آثاری که در بازه زمانی اول تیر لغایت پایان مردادماه سال جاری در یکی از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فعال در استان منتشر شده باشند، در مسابقه شرکت داده خواهند شد.

فاضلی، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه را اول شهریورماه ٩۶ عنوان، و تصریح کرد: در آثار منتشره رسانه‌های مکتوب، باید اصل نشریه و در آثار منتشره رسانه‌های مجازی، نسخه چاپی از صفحه انتشار اثر به همراه نام و نشان رسانه به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ارسال شود.

وی در پایان اضافه کرد: جوایز نفرات اول تا سوم مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان» به ترتیب سه میلیون، دو میلیون و یک میلیون ریال است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به آدرس http://gilan.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.