اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛نیما شمشادی خواننده جوان و خواننده پاپ گیلانی و فومنی که در شبکه های صدا و سیما و تیتراژ برنامه صبح  بخیر گیلان ،برنامه خانه مهر،برنامه ماه در شبکه های تهران و ویژه برنامه عید فطر ۹۵و تیتراژبرنامه بنفشه گول  و آهنگهای دنیا قشنگه وحال خوب واهنگ ایران من،مردم چی […]

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛نیما شمشادی خواننده جوان و خواننده پاپ گیلانی و فومنی که در شبکه های صدا و سیما و تیتراژ برنامه صبح  بخیر گیلان ،برنامه خانه مهر،برنامه ماه در شبکه های تهران و ویژه برنامه عید فطر ۹۵و تیتراژبرنامه بنفشه گول  و آهنگهای دنیا قشنگه وحال خوب واهنگ ایران من،مردم چی می گن ؟ و بی تابم و تسلا و ترانه گیلکی گوله همسرو …. توانسته جایگاه خود را در حوزه موسیقی محکم کند  و خوش نقش ظاهر شود.

 

نیما شمشادی در گفتگو با خبرنگار صفیر گیلان با  بیان اینکه متولد شهرستان فومن هستم و دوران کودکی و نوجوانی و جوانی ا در این شهر سپری کردم گفت: من فارغ التحصیل کارشناسی در رشته  کامپیوتر نرم افزار  هستم.

photo_2017-07-05_07-56-30

وی آغاز کار خود را از اواسط سال ۸۸ و ۸۹ با استارت البوم حرفه ای برای مطرح شدن عنوان نمود و گفت: با تمام تلاشها توانستم با دریافت مجوز از موسسه اندیشه مدرن گیل  این البوم را با ترانه ای از اسماعیل حبیبی منتشرکنم.

وی از همکاری حامد صبوری در ساخت موزیک این آلبوم در استودیو و دریافت مجوز از تهران گفت: در اواخر سال ۹۰ آلبوم  تن پوش را وارد بازار کردم که این آلبوم از کارهای قشنگ من بود که خودم  خیلی دوستش داشتم .

نیما شمشادی از ورودش به صدا و سیمای گیلان که از طریق واحد موسیقی پیشنهاد شده بود خبر داد و گفت: اولین کارم در صدا وسیما زیارت بود که مورد استقبال در رسانه استانی قرار گرفت.

وی تصریح کرد؛بعد از این کار که برای امام رضا(ع) بود همکاری تنگاتنگ من با شبکه ها شروع شد.

شمشادی از حضورش در سال ۹۱ در تلوزیون تهران و شبکه یک سیما با ترانه های روز ششم، آفتاب مهربانی در شبکه جام جم و برنامه ضیافت  و جشن رمضان در شبکه های مختلف خبر داد و اظهار کرد؛من بعد از این در رادیو جوان و با تهیه کنندگان زیادی همکاری داشتم.

وی از حضورش در شبکه یک و دو و سه با برنامه های موزیک ویدئو  و در انتخابات با اجرایدر برنامه  من انقلابی ام خبر داد و گفت: در سال ۹۳ آلبوم یک دنیا عشق با ۸ تراکت با مجوز ارشاد با همکاری یک تهیه کننده تهرانی را ساختم که به دلیل مشکلاتی پخش نشد.

 

نیما شمشادی از آهنگهای دیگرش از جمله تیتراژ برنامه خانه مهر و دنیا قشنگ در صبح گیلان خبر داد و گفت:بهترین کارم  کار شهید یادگاری که برای کنگره هشت هزار شهید گیلان تهیه شد  بود که این کار به عنوان بهترین کار رسانه گیلان انتخاب شد .

وی با اشاره به اینکه خوشحالم که هم کار گیلانی و هم در رسانه ملی رسالت خود را سعی کردمبه خوبی انجام دهم و هر جا باشم از فومن که در آن بزرگ شدم یاد می کنم.

شمشادی از اهداف بزرگش در حوزه موسیقی پاپ گفت:من در سال ۹۴ در سال یادگار امام رشت کنسرت برگزار کردم و ۸۰ درصد سالن ازجمعیت پر شده و امیدوارم در کنسرت که در فومن کهبا حمایت دوستان برگزار می کنم شاهد حضور همشهریان عزیزم باشم که این بزرگترین حمایت از من است.

شمشادی از حضور خود در شهرهای یزد،تهران،شیراز  و این بار در فومن گفت: در این کنسرت که هادی نصیری عزیز با هشت نوازنده و گلچینی از آهنگها حضور خواهم یافت از حمایت دوستان و همشهریان و اصحاب رسانه تقدیر دارم و به ویژه از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب نیک انجام که اجرای کنسرت به درخواست ایشان بود.

این خوانند جوان فومنی از ارگانها و نهادها به ویژه شهرداری،فرمانداری،سپاه ناحیه فومن ،نیروی انتظامی تقدیر کرد و گفت: موسیقی پاپ و اجرای آن در چنین فضاها مشکلات زیادی دارد که این هماهنگی بین نهادها مشکلات را از بین  می برد.

وی  با اشاره به اینکه من از این استقبال شگفت زده شدم گفت:فومنی ها مردمانی غنی هستند و من بخاطر شهرم این اجرا را خواهم داشت و امیدوارم با حمایت مسئولان بتوانم بعد از این استارت اولاجراهای دیگری نیز در شهر خودم داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه از کودکی دغدغه داشتم تا اوازه شهرم را به دنیا برسانم و بتوانم نام بزرگان شهرم از جمله گل آقا،شیون و سعید بخشی زاد.ه  و دیگر بزرگان  را زنده کنم.

شمشادی از حضورش در کار جدید برای ایران در جام جهانی که با همراهی حامد محضرنیا و شکوهی با ترانه ای از مهدیه فتاحی با موضوع قهرمانی وسربلندی تیم ملی   خبر داد و گفت:تنظیم این کار با هادی نصیری است و استقبال از این کنسرت از طرف اسپانسر خوب بوده است.

وی مهمترین رازهای موفقیتش را در دوران کودکی و نوجوانی از مدارس فومن دانست و گفت: در دوران ابتدایی تمام برنامه های سر صف مدرسه و حضور در گروه سرود و کسب مقامهای اول را داشتم  و حتی سالها در گروه سرود و تک خوان در شهرستان مقام اول را داشتم.

نیما شمشادی با اشاره به اینکه یک خواننده فقط باید خواننده باشد گفت: تنها چیزی که در زندگی و تمام پستی و بلندی کارخوانندگی و موسیقی دغدغه من بود اینکه فقط خواننده باشم.

وی تاکید کرد؛باید در شغل و حرفه ای که ورود می کنیم هدف بزرگ  و مشخص و نقطه هدف هم مشخص باشد زیرا یک معامله با زندگی است.

ایشان با اشاره به اینکه چون خواننده پاپ هستم شعر شیون به سبک کار من نمی خورد گفت:از شعرهای شاعر شهرم شاد فومنی بهره بردم .

وی در سبک سنتی از علاقه هایش به استاد همایون شجریان  خبر داد و گفت: خوانندهای  مورد علاقه من محمد علیزاده ،خواجه امیری و اصفهانی هستند.

وی در پایان گفت:در تمام دوران کارم هرگز بر علیه کسی کاری نکردم و بدی کسی را نخواستم و مردم و خانواده را دوست داشتم و فقط برای هدفم جنگیدم و همیشه راه خودم را رفتم و امیدوارم هر کسی در هر شغلی چه هنری و چه موسیقی و غیرو تلاش می کند  در بالاترین جایگاه قرار گیرد/ خبرنگار زلیخا صفری راسته کناری