به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ منوچهر محبوبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان آستانه حین گشت زنی در ساعت چهار و ۱۷ دقیقه روز جاری در پارک ساحلی، به یک چادر که در زیر درخت برپا بوده مشکوک شده و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ منوچهر محبوبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان آستانه حین گشت زنی در ساعت چهار و ۱۷ دقیقه روز جاری در پارک ساحلی، به یک چادر که در زیر درخت برپا بوده مشکوک شده و پس از صدا زدن افراد داخل چادر، هیچ پاسخی دریافت نمی کنند.

این مقام انتظامی افزود:‌ ماموران پس از ورود به چادر، مرد جوانی را مشاهده کردند که به حالت نشسته در کنار جسم خانمی قرار گرفته و هر دو نفر بیهوش هستند.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی پلیس، اورژانس در محل حادثه ظاهر می شود، تصریح کرد:‌ در بررسی اولیه مشخص شد که زن فاقد علایم حیاتی و مرد نیز بیهوش است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه در بررسی آثار و علایم داخل چادر، چندین سرنگ آغشته به مواد مخدر هروئین کشف شده است، خاطرنشان کرد:‌ حسب دستور قضایی حسب جسد زن به سردخانه منتقل و مرد جوان جهت درمان به بیمارستان رازی رشت منتقل شده است.

به گفته و، تحقیقات پلیس برای کشف هویت این دو نفر ادامه دارد.