به گزارش اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ؛ سید امیر مصباح از برگزاری   همایش «دختران ونجابت» به مناسبت هفته عفاف و حجاب به  همت انجمن قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت خبر داد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت تبیین و تشریح اهمیت حفظ عفاف و حجاب را از […]

به گزارش اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ؛ سید امیر مصباح از برگزاری   همایش «دختران ونجابت» به مناسبت هفته عفاف و حجاب به  همت انجمن قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت تبیین و تشریح اهمیت حفظ عفاف و حجاب را از اهداف برگزاری این همایش خواند و گفت: این همایش از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ عصر روز سه شنبه ۲۰ تیرماه در سالن مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت برگزار می شود.

مصباح از  برپایی نمایشگاه پوستر و عکس و کتاب با موضوع عفاف و حجاب در این همایش خبر داد و گفت:رفع شبهات و پرسش و پاسخ  نیز از برنامه های  این همایش است.

وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش در جامعه بشری و بویژه جوامع اسلامی مطرح است افزود: زمانی که این دو واژه در کنار هم به کار برده می‌شوندارزشمند تر خواهند بود .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت حفظ چشم، گوش، قلب و تمامی اعضا و جوارح از هرگونه خطا و گناه  را عفاف دانست که حاصل این عفت و حجاب درونی، پوشش ظاهری است؛ به تعبیری لطیف‌تر حجاب میوه عفاف است و عفاف ریشه حجاب است.