به گزارش صفیر گیلان؛رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شفت از بازدید کیوان محمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان از بخشهای مختلف کتابخانه عمومی شهید چمران شفت خبرداد. به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان, کیوان محمدی در این بازدید کوتاه که با همراهی فرماندار و  تنی چند از […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شفت از بازدید کیوان محمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان از بخشهای مختلف کتابخانه عمومی شهید چمران شفت خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان, کیوان محمدی در این بازدید کوتاه که با همراهی فرماندار و  تنی چند از کارشناسان این سازمان و روسای ادارت شهرستان شفت صورت پذیرفت ضمن دیدار با کتابداران این کتابخانه عمومی از نزدیک در جریان فعالیت های ایشان در این کتابخانه قرار گرفت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان همچنین در دیدار با زینب عزیزپور، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شفت در خصوص امکانات و تجهیزات و سرانه مطالعه و اعضای فعال کتابخانه های شفت گفتگو و یکی از مهمترین نیازهای هر شهر را داشتن کتابخانه پویا و دارای امکانات مناسب برای عموم مراجعین عنوان کرد.

محمدی همچنین خاطرنشان کرد: بازدید مسئولین استانی از کتابخانه ها و قرارگرفتن در جریان برنامه های خوب این مجموعه فرهنگی موجب رفع  نیازمندی های کتابخانه ها می شود.

وی در پایان ضمن قدردانی از کتابداران این کتابخانه یکی از مهمترین اولویت ها تخصیص اعتبارات سال جاری را حوزه کتابخانه های عمومی عنوان کرد.

گفتنی است شهرستان شفت هم اکنون دارای۳باب کتابخانه عمومی در شهر شفت، ملاسرا و احمدسرگوراب است.