به گزارش صفیر گیلان؛ همزمان با سومین روز از هفته دولت صبح امروز (۳شهریور) با حضور نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان پروژه‌های عام المنفعه به بهره برداری رسید.  سردخانه یک هزار تنی با اعتبار یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در کلیور به بهره برداری رسید که […]

به گزارش صفیر گیلان؛ همزمان با سومین روز از هفته دولت صبح امروز (۳شهریور) با حضور نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان پروژه‌های عام المنفعه به بهره برداری رسید.

 سردخانه یک هزار تنی با اعتبار یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در کلیور به بهره برداری رسید که برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

 افتتاح ۶۳ پروژه عمران شهری با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

 بهره برداری همزمان از ۹ پروژه بخشداری مرکزی شامل آسفالت معابر و کوچه‌ها، احداث شبکه فاضلاب، جدول گذاری و روشنایی معابر به صورت متمرکز در روستای لیجارکی با اعتبار ۶۱۰میلیون تومان از دیگر پروژه‌های سومین روز از هفته دولت در بندرانزلی است.

 افتتاح کارگاه نباتی و سوهان پزی آخرین پروژه‌ای بود که امروز به بهره برداری رسید.